کد خبر : 1973918 | 28 مهر 1402 ساعت 21:07 | 38.4K بازدید | 32 دیدگاه

کاهش قراردادها یک موضوع درون خانوادگی است

روزبه راز بازگشت بزرگ استقلال را فاش کرد

روزبه چشمی می‌گوید کار فشرده بر روی چمن استادیوم آزادی بهتر از تغییر مکان بازی‌های استقلال است.

روزبه راز بازگشت بزرگ استقلال را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی، کاپیتان دوم استقلال، پس از برتری تیمش برابر هوادار در ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفت و گو کرد که در ادامه می‌خوانید؛

بولت سرشاخهبرد دلچسب؟
بولت زیر مجموعهتبریک می‌گویم به هواداران و بازیکنان. اول بازی را بد شروع کردیم و دو گل بچه گانه خوردیم. ولی خدا را شکر نوع بازی‌مان خوب بود و بردیم. شروع بازی ما اصلا خوب نبود و برخلاف اینکه کادر فنی تاکید داشت خوب شروع کنیم، بد آغاز کردیم ولی بچه‌ها جنگیدند.

ویدئو: 314021

بولت سرشاخهصدرنشینی با وجود تمام مشکلات؟
بولت زیر مجموعهزود است برای این موضوع چون امتیازات نزدیک است. ما همه سعی‌مان را می‌کنیم که درون زمین برای امتیازات بجنگیم. بیرون از زمین حالا مشکل است. امروز هم دیدید با این که اول بازی دو گل را دریافت کردیم و از نظر روحی روانی سخت است، اما به بازی برگشتیم.

بولت سرشاخهمیزبانی خارج از تهران؟
بولت زیر مجموعههم حق تیم ما و هم هواداران این است که اینجا میزبان باشیم. چمن هم از سه هفته پیش خیلی بهتر شده بود. به نظرم اگر فشرده روی چمن کار کنند خیلی بهتر از این است که پیشنهاد این را بدهند که استقلال از آزادی جای دیگری برود. حق هواداران است که اینجا تیم را تشویق کنند و حق ماست اینجا بازی کنیم.

بولت سرشاخهکاهش مبلغ قرارداد بازیکنان؟
بولت زیر مجموعهان‌شاءالله جلسه می‌گذاریم. درون خانوادگی است.

بولت سرشاخهحضور تماشاگران؟
بولت زیر مجموعهسنگ تمام گذاشتند هم مردان تماشاگر و هم زنان. اگر نبودند نمی‌شد برگردیم. دست تک تک آنها را می‌بوسم. امیدوارم ظرفیت بیشتری بیایند و استادیوم پر باشد. خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم.

دیدگاه‌ها