کد خبر : 1973923 | 28 مهر 1402 ساعت 21:22 | 57K بازدید | 67 دیدگاه

اگر کار من غیرقانونی است، اجازه ندهید روی نیمکت بنشینم

خشم هاشمی‌نسب: من را با تلفن، روی سکوها نفرستید!

مربی استقلال می‌گوید که بازیکنان این تیم در نیمه دوم خود واقعیشان را نشان دادند و منجر به پیروزی برابر هوادار شد.

خشم هاشمی‌نسب: من را با تلفن، روی سکوها نفرستید!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی نسب در پایان دیدار برابر هوادار که با پیروزی شیرین آبی پوشان به پایان رسید، ضمن تشکر از هواداران استقلال، از مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گلایه کرد که او را به دلیل نداشتن آیدی کارت، از روی نیمکت بلند کرده‌اند.

هاشمی نسب در جمع خبرنگاران و در واکنش به پیروزی برابر هوادار گفت: خدا را شکر. در نیمه اول کمی تمرکزمان پایین بود و متأسفانه گل خوردیم. در نیمه دوم بچه‌ها آن توقعی که ازشان داشتیم را به نحو احسن در زمین پیاده کردند. آنها خودشان بودند، استقلال واقعی بودند و توانستیم نتیجه 2 بر صفر را با پیروزی 3 بر 2 عوض کنیم.

ویدئو: 314030

او درباره تشویق هواداران گفت: ماهیت آنها برای من معلوم است. خیلی لطف دارند و دست تک تکشان را می‌بوسم. دوست ندارم از این واژه‌ها استفاده کنند. دمشان گرم که معرفت به خرج دادند. برای ما روز خوبی بود.

مربی استقلال با انتقاد از مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: جدا از فوتبال و تماشاگران، باید از آقای سهیل مهدی تشکر کنم که پس از سفارش دوستان و با تماس‌های تلفنی که صورت گرفت، اجازه دادند من بدون کارت در چهار بازی قبل روی نیمکت بنشینم. ولی ازتون خواهش می‌کنم با تلفن کسی من را از روی نیمکت بلند نکنید.

او اضافه کرد: من را امروز از روی نیمکت بلند کردند. برای من کار غیرقانونی انجام ندهید. اگر من کارم قانونی است و باید روی نیمکت بنشینم، این کار را می‌کنم. ولی اجازه ندهید با تماس تلفنی کسی من غیرقانونی روی نیمکت بنشینم که امروز همکاران شما با یک لحن خیلی بد بیایند بگویند بفرمائید بالا.

او در ادامه گفت: آقای سهیل مهدی! من مهدی هاشمی نسب هستم و بیشتر از شما خاک این فوتبال را خورده‌ام. به من گفتند دوستانی با شما تماس گرفتند تا من روی نیمکت ننشینم. آن فرد، دوست صمیمی شماست. حالا بماند که چه کسی بود، ان‌شاءالله سر فرصت حرف می‌زنیم.

هاشمی نسب در پایان گفت: خواهش می‌کنم نه اجازه دهید با تلفن کسی من روی نیمکت بنشینم و نه با تماس کسی من را از روی نیمکت بلند کنید.

دیدگاه‌ها