کد خبر : 1973926 | 28 مهر 1402 ساعت 21:31 | 5.9K بازدید | 8 دیدگاه

بعد از خوردن دو گل به چیزی جز بردن فکر نمی‌کردیم،

زبیر: دوست نداریم جایی جز آزادی بازی کنیم

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم دوست دارند در ورزشگاه آزادی از حریفان خود میزبانی کنند.

زبیر: دوست نداریم جایی جز آزادی بازی کنیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، زبیر نیک‌نفس پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی که با یک بازگشت باشکوه در مقابل دیدگان هواداران این تیم رقم خورد، حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: بازی کمی سخت شد، ولی خدا را شکر توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و شرمنده هواداران نشدیم. دل‌مان برای آنها تنگ شده بود و امیدواریم حضور آنها ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکرش را می‌کرد استقلال بتواند شکست 2 بر صفر را با پیروزی عوض کند،‌ گفت: واقعیتش این است که ما به چیزی به جز این فکر نمی‌کردیم. هواداران و بانوان آمده بودند و نمی‌خواستیم ناراحت برگردند. همه تلاش‌مان را کردیم و خدا را شکر جواب گرفتیم. ما همیشه تلا‌ش‌مان را می‌کنیم، ولی حضور آنها خیلی کمک می‌کرد.

1942313

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه یادآور شد: باشگاه در حال تلاش است، ولی ما از سال قبل و امسال طلب داریم و امیدواریم مشکلات حل شود.

او سپس درباره بهبود رابطه خطیر و نکونام اضافه کرد: مشخص است که هر چه روابط مدیرعامل و سرمربی تیم بهتر باشد، شرایط برای ما هم بهتر می‌شود.

نیک‌نفس در پایان یادآور شد: فقط یک مورد می‌خواهم بگویم و آن هم این است که تا نیم‌فصل در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. این صحبت‌هایی که می‌کنند و می‌گویند جای دیگر بازی کنیم منطقی نیست.

دیدگاه‌ها