کد خبر : 1973930 | 28 مهر 1402 ساعت 21:59 | 22.1K بازدید | 56 دیدگاه

مهرداد از یک توپ مرده گل ساخت؛

رضاوند: ما استقلال تهران هستیم نه شهر دیگر!

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید حضور هواداران نقش بسیار پررنگی در بازگشت این تیم و پیروزی داشته است.

رضاوند: ما استقلال تهران هستیم نه شهر دیگر!

به گزارش "ورزش‌ سه"، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر 2 آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی در چارچوب دیدار معوقه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خدا را شکر اول توانستیم برنده بازی باشیم. این برد برای هواداران است، چون حضور آنها باعث شد بازی دو هیچ باخته را برگردانیم. بازی خوبی بود و هواداران و تماشاگران لذت بردند و خدا را شکر برنده شدیم.

رضاوند درباره مشکلات مالی تیم و انباشته شدن بدهی‌ها بیان کرد: بدهی‌ها مانده ولی تمرکزمان روی بازی‌ها است و سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم تا مسئولان هم مشکلات را حل کنند.

ویدئو: 314031

هافبک استقلال درباره حضور آنها و تاثیرشان در کسب پیروزی بیان کرد: اگر هواداران نبودند این نتیجه رقم نمی‌خورد. بعد از 2 بر صفر، هوادار کمک می‌کند تا نتیجه برگردد. دم‌شان گرم که امروز آمدند و تشویق کردند.

رضاوند در مورد اینکه گفته می‌شود گل دوم مهرداد محمدی آفساید بوده است، اینطور پاسخ داد: من ندیدم. فکر نمی‌کنم پاس اول در آفساید بوده باشد. اگر آفساید هم باشد، از گوشه زمین بود و چیزی نبود که خیلی تأثیرگذار باشد. این نبوغ مهرداد محمدی بود که توپ را گل کرد.

او ادامه داد: این اصلاً‌ آفساید حساب نمی‌شود و یک توپ مرده به گل رفت و زیاد تأثیرگذار نبود.
او سپس در واکنش به این سوال که آیا حاضر است مبلغ قراردادش را برای ثبت قرارداد بلانکو کم کند، عنوان کرد: در صحبت‌هایی شده، قرار است به نتایجی برسیم و باشگاه و بازیکنان با هم صحبت کنیم.

1907885

هافبک استقلال در واکنش به این موضوع که بازیکنان استقلال چطور راضی به کم کردن قرارداد خود خواهند شد و به نظر می‌رسد قراردادها غیرواقعی باشد، گفت: الان 50 درصد از طلب سال قبل مانده و امسال هم 10 درصد گرفتیم. اگر واقع‌بینانه باشیم هشت ماه در سال قبل پول نگرفتیم. بازهم باید صحبت کنیم تا این مشکلات حل شود.

رضاوند سپس به نکته‌ای پرداخت که تمام بازیکنان استقلال متفق القول به آن در مصاحبه خود اشاره کردند: شنیدم قرار است بازی را از تهران به کیش یا جای دیگر ببرند. امروز کیفیت زمین خیلی خوب بود. ما استقلال تهران هستیم و جای دیگر اینقدر هوادار به ورزشگاه نمی‌آید. از مسئولان می‌خواهم اجازه دهند همین‌جا بازی کنیم.

وی در رابطه با امیدواری‌اش برای دعوت به تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم و این به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. تا جایی که بتوانم توانم را می‌گذارم تا به تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاه‌ها