کد خبر : 1973953 | 29 مهر 1402 ساعت 04:41 | 16.3K بازدید | 13 دیدگاه

کامبک با چاشنی انتقام: نکونام تلافی کرد

جواد نکونام با شکست دادن هوادار، انتقام تقابل فولاد و نساجی را از محمود فکری گرفت.

کامبک با چاشنی انتقام: نکونام تلافی کرد

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال با شکست هوادار علاوه بر کسب 3 امتیاز شیرین و مهم در مقابل هواداران آبی، یک انتقام بزرگ از محمود فکری سرمربی هوادار هم گرفت.

استقلال در حالی که دو بر صفر از هوادار عقب افتاده بود در نهایت موفق شد سه بر دو این بازی را برنده از میدان خارج شود تا با 15 امتیاز شانه به شانه پرسپولیس در صدر جدول حضور داشته باشد.

1942356

اما نکته جالب توجه این مسابقه انتقام جواد نکونام از محمود فکری بود، مرداد 1399 این دو مربی در دیدار نساجی و فولاد مقابل یکدیگر قرار گرفتند، محمود فکری در آن زمان سرمربی نساجی بود و نکونام در تیم فولاد حضور داشت، در آن دیدار فولاد با نتیجه دو بر صفر از نساجی پیش بود که کامبک عجیب غریب شاگردان فکری نتیجه را تغییر داد، آنها در ده دقیقه پایانی بازی سه گل به ثمر رساندند و بازی با نتیجه سه بر دو به سود نساجی به پایان رسید.

حامد شیری در دقیقه 80 و 90 گل اول و دوم نساجی را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود و این انتهای کار نبود و مجتبی ممشلی در دقیقه 6+90 گل برتری نساجی را وارد دروازه شاگردان نکونام کرد تا یک کامبک رویایی شکل بگیرد.

1942355

و حالا 3 سال پس از آن بازی فراموش نشدنی برای محمود فکری، این بار نوبت نکونام بود تا با نتیجه ای مشابه و کامبکی فراموش نشدنی محمود فکری را مغلوب کند تا علاوه بر کسب سه امتیاز و حفظ روند موفق تیمش انتقام آن شکست را هم از سرمربی اسبق آبی‌ها بگیرد.

تقابل‌های محمود فکری و جواد نکونام در سال‌های گذشته جذابیت و گاها حواشی خاصی داشته است و این دیدار هم از این قائده مستثنی نبود و بازی جذاب و خاطره انگیزی رقم خورد.

دیدگاه‌ها