کد خبر : 1973959 | 28 مهر 1402 ساعت 23:41 | 5.3K بازدید | 11 دیدگاه

درودگر: هواداران ناراحت بودند و شعار دادند

حمایت مدیرعامل نساجی از رحمتی: ما برمی‌گردیم

مدیرعامل باشگاه نساجی ضمن حمایت از سیدمهدی رحمتی اعلام کرد شعار هواداران از روی احساسات بوده است.

حمایت مدیرعامل نساجی از رحمتی: ما برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مقابل آلومینیوم اراک در بازی گذشته خود تن به شکست یک بر صفر داد تا در جدول مسابقات 5 امتیاز باقی بماند. بعد از بازی گذشته برخی هواداران نساجی علیه سیدمهدی رحمتی شعارهایی را در استادیوم سر دادند و حالا با گذشت چند روز صادق درودگر مدیرعامل نساجی به حمایت از سرمربی خود می‌پردازد.

درودگر در این خصوص گفت: «من استادیوم نبودم، اما شنیدم هواداران ناراحت بودند. هواداران در فوتبال وقتی یک سرمربی می‌برد، او را روی دوش می‌گذارند و بهترین الفاظ را درباره او به کار می‌برند و حمایت‌های بی دریغ می‌کنند. وقتی هم خوب نتیجه نمی‌گیرید، به هر حال ناراحت می‌شوند. ما دو بازی را باختیم اما کادرفنی‌مان را تشویق کردند و هیچ رفتاری نداشتند. حالا با یک باخت واکنش منفی نشان دادند و این مسئله طبیعی است.»

او ادامه داد: «شما دیدید آقای رحمتی هم در مواجهه با این شعارها حرفه‌ای رفتار کرد. اگرچه شاید اگر تک به تک آزادی گل می‌شد تا توپ علاءعباس به گل می‌رفت شرایط فرق می‌کرد. ما باید به اتفاقات فائق بیاییم. من قول می‌دهم و واقع بینانه می‌گویم که این تیم برمی گردد و شرایط نساجی را متفاوت در آینده خواهید دید.»

دیدگاه‌ها