کد خبر : 1973960 | 28 مهر 1402 ساعت 23:48 | 55.9K بازدید | 21 دیدگاه

توقف الاتحاد قبل از آسیا؛

بنزما به آسمان رفت و سقوط کرد!

الاتحاد در شب متفاوت فوق ستاره فرانسوی خود به تساوی مقابل التعاون رسید.

بنزما به آسمان رفت و سقوط کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که همگروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 18:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ روشن عربستان را مقابل تیم رده دومی التعاون برگزار کرد.

شاگردان نونو سانتو که بازی را با ترکیب مارسلو گروهه، عمر هوساوی، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی، احمد بامسعود، انگولو کانته، عوض الناشری، رومارینیو، ایگور کورونادو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما آغاز کردند، نمایش هجومی داشتند و به دنبال کسب پیروزی در دیدار مقابل التعاون و صعود به رده دوم جدول بودند که پس از حملات پیاپی به گل هم رسیدند.

الاتحاد در دقیقه 22 صاحب یک ضربه کرنر در سمت راست زمین شد که ارسال زیبای ایگور کورونادو به محوطه 6 قدم را کریم بنزما با پرواز دیدنی و ضربه سر تماشایی زد و دروازه التعاون را باز کرد تا تیمش را با یک گل پیش بیاندازد.

1942373
1942371
1942372

در شرایطی که تماشاگران الاتحاد مشغول خوشحالی در ورزشگاه حریف‌شان بودند، التعاون هم در دقیقه 26 در جناح چپ یک کرنر به دست آورد که توپ ارسالی را کریم بنزما این بار به شکل عجیب و اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

پس از این دو گل که توسط کریم بنزما برای هر دو تیم زده شد، الاتحاد و التعاون موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند و جایگاه دوم جدول دست نخورد و شاگردان نونو سانتو نیز موقتا با 20 امتیاز در رتبه سوم لیگ روشن قرار بگیرند.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان سه روز دیگر (دوشنبه) باید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی رفت مقابل نیروی هوایی عراق را انجام بدهد و امیدوار به کسب دومین پیروزی در این مسابقات است.

دیدگاه‌ها