کد خبر : 1973962 | 28 مهر 1402 ساعت 23:50 | 19.7K بازدید | 21 دیدگاه

نیمار نبود ولی میتروویچ کار را درآورد

تاخت و تاز الهلال به سمت یک قهرمانی دیگر

الهلال با تک گل میتروویچ از سد الخلیج گذشت و توانست ضمن حفظ صدرنشینی، اختلافش با رده دوم را افزایش دهد.

تاخت و تاز الهلال به سمت یک قهرمانی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در دیداری از هفته دهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان موسوم به دوری روشن به مصاف الخلیج رفت و موفق شد به لطف تک گل الکساندر میتروویچ از سد میهمان خود گذشته و ضمن حفظ صدرنشینی، فاصله‌اش را با دیگر تیم‌های مدعی افزایش دهد.

نخستین موقعیت بازی را سالم الدوسری خلق کرد. شوت راه دور این بازیکن را گلر الخلیج مهار کرد. در ادامه نیز میتروویچ روی پاس میشائیل در دهانه دروازه صاحب فرصت شد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. مالکوم نیز یک موقعیت فوق العاده به دست آورد که شوت او را بازیکن و دروازه‌بان الخلیج به زحمت و از روی خط دروازه برگشت داده و راهی کرنر کردند.

1942384

الهلال در دقیقه 30 به شکل عجیبی موفق به گلزنی شد. ارسال یک کرنر به روی دروازه با دفع ناقص مدافع الخلیج همراه شد. در شرایطی که توپ روی هوا بود، گلر میزبان برای تصاحب توپ از دروازه خارج شد ولی در میانه‌های راه با برخورد به بازیکنان روی زمین افتاد و میتروویچ نیز بدون اینکه برای زدن ضربه سر با هوا بپرد، به راحتی دروازه الخلیج را باز کرد.

میتروویچ می‌توانست در دقایق پایانی نیمه اول اختلاف را افزایش دهد که ارسال میشل با ضربه سر مهاجم صربستانی همراه گردید که توپ روی تور دروازه فرود آمد. مالکوم نیز در آخرین ثانیه‌های بازی در نیمه اول قدر ارسال ساویچ را ندانست و در دهانه دروازه ضربه سرش را کج زد تا این موقعیت از دست برود.

1942385

الهلال در آغاز نیمه دوم صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد. یک و دوی دیدنی ساویچ و میتروویچ منجر به خلق یک موقعیت گلزنی شد که شوت ستاره سابق لاتزیو به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. الخلیج در دقیقه 54 توانست یک موقعیت بسیار خوب را به دست بیاورد که فابیو مارتینز در موقعیت تک به تک با یاسین بونو قرار گرفت که ضربه این بازیکن را گلر مراکشی الهلال به زیبایی مهار کرد.

شاگردان ژسوس در دقیقه 64 فرصت خوب دیگری را از دست داد. حرکت سالم الدوسری از سمت چپ و ارسال این بازیکن حوالی نقطه پنالتی به میشل رسید که ضربه این بازیکن به شکل عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت. الهلال ظرف چند دقیقه دو موقعیت طلایی را از دست داد. ابتدا ضربه سر میتروویچ را گلر الخلیج مهار کرد و سپس مالکوم نتوانست برابر دروازه خالی از فرصت پیش آمده استفاده کند و شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

1942386

سالم الدوسری در دقیقه 74 و از زاویه کاملا بسته از اشتباه گلر الخلیج نهایت بهره را برد که ضربه او وارد دروازه شد ولی از آنجایی که توپ ابتدا از زمین مسابقه بیرون رفته بود، کمک داور این گل را مردود اعلام کرد. الهلال در دقیقه 89 نیز یک موقعیت فوق العاده داشت که میتروویچ در دو قدمی دروازه این توپ را به آسمان کوبید.

در نهایت نیز این بازی با همان تک گل الکساندر میتروویچ به سود الهلال به پایان رسید و این تیم توانست شمار امتیازات خود را به عدد 26 برساند و ضمن حفظ صدر جدول رده بندی، فاصله‌اش را با رده دوم و تیم التعاون به عدد سه رساند.

دیدگاه‌ها