کد خبر : 1974003 | 29 مهر 1402 ساعت 10:59 | 20.5K بازدید | 10 دیدگاه

شرط بزرگ برای ناگلزمان: بازی مرگ و زندگی!

فدراسیون فوتبال آلمان به یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، اعلام کرده در صورتی که در یورو 2024 موفق باشد می‌تواند قراردادش را تمدید کند.

شرط بزرگ برای ناگلزمان: بازی مرگ و زندگی!

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان پس از شکست سنگین تیم ملی آلمان برابر ژاپن به عنوان جانشین هانسی فلیک روی نیمکت این تیم نشست. 

او پیش از این با بسیاری از بازیکنان این تیم در زمان حضورش روی نیمکت تیم‌های مختلف بوندسلیگا و خصوصا بایرن مونیخ کار کرده و تجربه مدیریت رختکن و ستاره‌های بزرگ را دارد و همین موضوع باعث شده که بسیاری به موفقیت او خوش‌بین باشند. 

در همان زمان اعلام شد که قرارداد این مربی جوان با فدراسیون فوتبال آلمان صرفا تا پایان رقابت‌های یورو 2024 است و صحبتی هم درباره احتمال تمدید مدت این قرارداد مطرح نشد. 

1939716

حالا رسانه‌های نزدیک به ناگلزمان مدعی شده‌اند که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به او وعده داده‌اند که اگر بتواند نتایج خوب و قابل قبولی در جام ملت‌های اروپا که قرار است در خاک آلمان و به میزبانی این کشور هم برگزار شود بگیرد، قرارداد او را تمدید خواهند کرد.

این شرطی است که برای امضای قرارداد جدید با رودی فولر هم مطرح شده و حالا این دو نفر انگیزه مضاعفی برای کسب نتایج خوب و قابل قبول در یورو 2024 دارند و در صورتی که بتوانند به استاندارد مدنظر فدراسیون فوتبال این کشور برسند، می‌توانند سالیان طولانی در این پست بمانند.

دیدگاه‌ها