کد خبر : 1974033 | 29 مهر 1402 ساعت 12:53 | 32.7K بازدید | 27 دیدگاه

بدشانس‌ترین استقلالی در ضیافت بزرگ آزادی! (عکس)

آرمان رمضانی می‌توانست شب گذشته نام خود را در زمره گلزنان استقلال قرار دهد.

بدشانس‌ترین استقلالی در ضیافت بزرگ آزادی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بیست و سوم، بازی دو بر صفر باخته مقابل هوادار را با برتری سه بر دو به پایان برد تا شبی دلپذیر برای هواداران خودی رقم بزند.

در این ضیافت اما یکی از بازیکنان استقلال با وجود تاثیرگذاری مستقیم در بازگشت، بدشانس بود که نمایش قابل توجهش بیش از این به چشم نیامد.

صحبت از آرمان رمضانی است؛ مهاجم محبوب هواداران استقلال که در هنگام برقراری نتیجه دو بر یک، فرصت گلزنی پیدا کرد و دروازه حقیقی را هم روی پاس مهری، با یک ضربه والی قدرتمند باز کرد اما بدشانس بود که آفساید سانتی‌متری او مانع از به ثمر رسیدن این گل زیبا شد.

رمضانی اما در طول بازی تلاش قابل توجهی برای بازگشت تیمش به بازی انجام داد و توانست با ساباندن توپ در شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه سر حساب شده، توپ را مقابل پای مهرداد محمدی انداخته و زمینه‌ساز گل تساوی‌بخش تیمش شود تا با یک پاس گل به کار خود در این مسابقه پایان دهد.

رمضانی در دو هفته اخیر کمی بدشانس بود که نتوانست نامش را بین گلزنان استقلال به ثبت برساند. ضربه قدرتمند او در جدال برابر مس رفسنجان را گلر میزبان مهار کرد و شب گذشته نیز یک مرتبه پرچم کمک داور و یک بار نیز حضور به موقع خط دفاعی هوادار در مسیر شوت پرقدرت این بازیکن، مانع از گلزنی او شد.

1942576
1942577
1942578

1942579

دیدگاه‌ها