کد خبر : 1974037 | 29 مهر 1402 ساعت 13:03 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی و علی کریمی همزمان آمدند

کایسری اسپور برای نخستین بار در این فصل هر دو بازیکن ایرانی را همزمان در ترکیب اولیه دارد.

حسینی و علی کریمی همزمان آمدند

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته نُهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سیدمجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده ششمی ریزه اسپور خواهد رفت.

سید مجید حسینی که پس از چهار مسابقه دوری از فهرست کایسری اسپور به دلیل آسیب‌دیدگی و سه بازی پیاپی نیمکت‌نشینی، در دیدار اخیرشان برابر آنکاراگوچو حضور تعویضی در زمین داشت، امروز مقابل ریزه اسپور به ترکیب اولیه رسیده است.

این مدافع ایرانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران بخاطر مصدومیت حضور نداشت، در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه فقط یک بازی قبل از فیفا دی با حضور تعویضی در زمین انجام داد که امروز مقابل ریزه اسپور برای نخستین بار در ترکیب تیمش دیده می‌شود.

1942583

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده و مثل مجید حسینی اردوی تیم ملی را بخاطر آسیب‌دیدگی از دست داد، امروز برابر ریزه اسپور در جمع 11 نفر اصلی حضور دارد.

این هافبک ایرانی تاکنون هفت حضور ثابت و تعویضی در مسابقات این فصل کایسری اسپور در سوپر لیگ ترکیه داشته که هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده است.

یاران حسینی و کریمی که در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه موفق به کسب پیروزی نشده و یک تساوی و دو شکست داشتند، امید زیادی دارند در بازی خانگی امروز ریزه اسپور را شکست بدهند تا 13 امتیازی شوند و با صعود سه پله‌ای در جدول، موقتا در جایگاه هفتم این رقابت‌ها قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها