کد خبر : 1974064 | 29 مهر 1402 ساعت 14:19 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نزدیکی عجیب مسابقات تیم ملی و باشگاهی زنان؛

مربی قهرمان با تیم ملی به استرالیا سفر می‌کند!

به دلیل نزدیک بودن تقویم مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا و مسابقات تیم ملی زنان، سرمربی خاتون با تیم ملی به استرالیا سفر خواهد کرد!

مربی قهرمان با تیم ملی به استرالیا سفر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب در رزوهای گذشته که در اردوی تم ملی زنان، توجهات را جلب می‌کرد؛ حضور مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم، در اردوهای تیم ملی زنان بود. جعفری که 9 قهرمانی با خاتون بم را در کارنامه خود دارد، به دلیل تقویم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا و همچنین مسابقات انتخابی تیم‌های ملی زنان برای حضور در المپیک پاریس، در اردوهای تیم ملی حضور دارد و بدین شکل شاگردانش را زیر نظر گرفته است.

ماجرا از این قرار است که مسابقات تیم ملی زنان در انتخابی المپیک پاریس، از روز چهارم آبان ماه آغاز خواهد شد و در نخستین گام تیم ملی ایران باید به مصاف استرالیا برود. تیم ملی سپس دو دیدار دیگر خود را در روزهای هفتم و دهم آبان برابر چین تایپه و فیلیپین برگزار خواهد کرد. اما تنها 5 روز بعد از این مسابقات، خاتون بم به عنوان نماینده فوتبال زنان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا مقابل تیم سیدنی استرالیا در ازبکستان قرار خواهد گرفت!

نکته جالب توجه این است که 9 بازیکن اصلی خاتون بم در اردوی تیم ملی زنان حضور دارند و به همین دلیل، فدراسیون فوتبال و باشگاه خاتون تصمیم گرفتند که مرضیه جعفری در اردوی پایانی تیم ملی زنان و همچنین سفر به استرالیا، تیم ملی را همراهی کند.

1942617

دیدگاه‌ها