کد خبر : 1974073 | 29 مهر 1402 ساعت 14:36 | 19.9K بازدید | 20 دیدگاه

شاید اولین شش امتیازی نمایندگان ایران؛

رحمتی از مورایس و یحیی جلو می‌زند

مهدی رحمتی روی مبل‌های VIP فرودگاه آماده سفر به ازبکستان می‌شود.

رحمتی از مورایس و یحیی جلو می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات آسیایی جایی است که تیم نساجی می‌تواند غم و غصه‌هایش را فراموش کند؛ جایی برای کسب دومین پیروزی خارج از خانه و شاید قطعی کردن صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا از تیمی که هیچ‌کس انتظارش را ندارد.

برای مهدی رحمتی، سرمربی جوان نساجی، این یک موقعیت تازه محسوب می‌شود. حضور در یک تورنمنت بین المللی با بازیکنانی که خیلی از آن‌ها هنوز چوب مسابقات بزرگ را بر پشتشان حس نکرده‌اند. در چنین تیمی ممکن است توازن در رقابت‌های داخلی و خارجی به هم بخورد.

با این حال تقریبا مطمئنیم که بازیکنان نساجی مثل دیدار مقابل مومبای سیتی، در دیدار با نوبهار (نوفبخار) هم با تمام توانشان خواهند جنگید. اگر چه کمتر سابقه داشته یک تیم ایرانی در مقابل یک تیم ازبک دست پر بیرون بیاید.

1942636

اما مهدی رحمتی با صورتی خواب‌زده که نشان از درگیری ذهنی‌اش با تاکتیک‌ها و اتفاقات احتمالی بازی پیش روست، قصد ندارد این موقعیت جبرانی را از دست بدهد. جبران دو شکست متوالی در لیگ برتر در شرایطی که اصلا انتظارش را نداشت که به این سرعت مورد قضاوت قرار بگیرد.

او با آرزوی خوشحالی مردم قائمشهر با پرواز اختصاصی وارش به ازبکستان سفر کرده است. با چیزهایی که در ذهنش می‌گذرد و فقط خودش از آن‌ها خبر دارد.

مثل همه مربی‌ها که باید به همه نکات ممکن فکر کنند و همه تصادفات را در نظر بگیرند. خودشان برای بهترین و بدترین موقعیت‌ها آماده کنند و کم نیاورند و دم نزنند.

دیدگاه‌ها