کد خبر : 1974380 | 30 مهر 1402 ساعت 19:31 | 5.2K بازدید | 5 دیدگاه

هر دو مقابل الهلال نمایش خوبی داشتیم!

تشابه نماینده‌های ایران و ازبک از نظر رحمتی

سرمربی نساجی معتقد است تیمش مقابل الهلال نمایش خوبی داشت؛ مثل نوبهار نمنگان.

تشابه نماینده‌های ایران و ازبک از نظر رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در بخشی از سخنان خود قبل از دیدار برابر نوبهار نمنگان ازبکستان در خصوص نمایش دفاعی و ضدحملات تیم حریف عنوان کرد: در اینکه یک تیم دفاعی بازی می‌کند یا نه و هجومی کارش را انجام می‌دهد یا نه، دو مقوله جدا هستند. فوتبال بر پایه این خلق شده که شما در زمین تمام تلاش خود را انجام بدهید و به تیم حریف موقعیت گل ندهید و بتوانید فرصت گلزنی به وجود بیاورید.

او تاکید کرد: نوبهار در دیدار مقابل الهلال با توجه به شرایط بازی موقعیت‌های گل خیلی خوبی را خلق کرد؛ همان‌طور که ما در دیدار برابر الهلال همین نمایش را داشتیم. آنها مومبای سیتی را با سه گل شکست دادند و ما هم به برتری رسیدیم. شما با توجه به شرایط بازی، سیستم خودتان را مهیا می‌کنید.

سرمربی نساجی تصریح کرد: فردا در انتهای بازی، آمار نشان می‌دهد که ما تیم دفاعی هستیم یا نوبهار اینطور خواهد بود!

رحمتی تاکید کرد: فردا یک مسابقه خیلی تعیین کننده با تیم نوبهار داریم که برای صعود از مرحله گروهی تعیین کننده است. بازیکنانمان هم از این موضوع آگاهی دارند و می‌دانند تا به لطف خدا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

او در خصوص پیشرفت فوتبال ازبکستان ابراز کرد: پس از 25 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران و بازی‌های پشت سر هم در عرصه ملی که مقابل ازبکستان بازی کردم، جا دارد به این کشور تبریک بگویم؛ چراکه فوتبال ازبکستان از نظر فنی و امکانات پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

دیدگاه‌ها