کد خبر : 1974078 | 29 مهر 1402 ساعت 15:05 | 40.3K بازدید | 13 دیدگاه

بوسکتس مانع بازگشت این بازیکن به بارسلونا شد

سرخیو بوسکتس پس از صحبت با ژاوی باعث شد بارسلونا در زمستان گذشته از بازگرداندن آرتور ملو منصرف شود.

بوسکتس مانع بازگشت این بازیکن به بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، گزینه آرتور ملو در زمستان سال گذشته برای بازگشت به باشگاه بارسلونا مطرح شده بود. به نظر می‌رسید که ژاوی هرناندز به دنبال بازیکنانی بود که توپ را به خوبی لمس کنند و روند انطباق سریعی داشتند به خصوص که مشکلات فرانک کسیه در ماه‌های اول باشگاه را نگران کرده بود.

1524395

بازار زمستانی نزدیک بود و لیورپول او را با قیمتی معقول قرض می‌داد. در واقع گزینه جذب بازیکن برزیلی برای بارسلونا وجود داشت، با این حال پس از گفت‌وگوی ژاوی و کاپیتان وقت، سرخیو بوسکتس، شانس بازگشت ملو از بین رفت.
بوسکتس هرگز توانایی‌های فوتبالی هافبک برزیلی را زیر سوال نمی‌برد اما تاکید ویژه‌ای روی مشکلات غیر ورزشی آرتور در سال‌های حضورش در بارسلونا داشت؛ مشکلاتی که مانع شدند او در بارسا بدرخشد و در تابستان 2020 با پیانیچ معاوضه شد و به یوونتوس رفت. از نظر بوسکتس، آرتور تاثیر منفی در رختکن به ویژه روی بازیکنان جوان بارسا داشت. 

1730296

در اکتبر 2022، هافبک برزیلی به شدت آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت. بارسلونا می‌دانست بین 4 تا 5 ماه طول می‌کشد تا این بازیکن به فوتبال بازگردد و به این ترتیب این گزینه یعنی جذب ملو را به طور کامل رد کرد.

دیدگاه‌ها