کد خبر : 1974087 | 29 مهر 1402 ساعت 16:04 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

لذت می‌برم که شاگرد ویسی‌ام

شنانی: دیگر دربی را باید ببریم

حسین شنانی از هواداران صنعت نفت درخواست کرد به حمایت خود از این تیم ادامه بدهند تا به رتبه‌های بالای جدول صعود کند.

شنانی: دیگر دربی را باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت در هفته ششم لیگ برتر هم موفق به کسب پیروزی برابر ملوان نشد تا با یک امتیاز این مسابقه در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد. حسین شنانی در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی سختی داشتی و می‌دانستیم مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ قرار می‌گیریم. ملوان در دو بازی خانگی خود پیروز شده بود و نساجی را هم شکست داده بود و با شرایط خوبی برابر ما قرار گرفت. تمرکز کرده بودیم که بتوانیم این حریف را شکست بدهیم، اما ملوان نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و توانست به ما گل بزند. خدا را شکر ما سریع برگشتیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و تمام بازی دست ما بود، اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و برنده بازی باشیم. ما از ابتدا برای برد وارد زمین شده بودیم اما فکر نمی‌کردیم ملوان تا این حد خوب شروع کند. ملوان این فصل می‌تواند خیلی از تیم‌ها را اذیت کند، اما با این حال ما می‌توانستیم در نیمه دوم سه امتیاز را بگیریم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در‌ مجموع خدا را شکر یک امتیاز از این مسابقه کسب کردیم.

شنانی در خصوص موقعیتی که در ابتدای مسابقه برای یوسف هاشم ایجاد کرد، گفت: در آن صحنه خودم می‌توانستم توپ را به سمت دروازه حریف بزنم، اما احساس کردم موقعیت هم‌تیمی‌ام بهتر از من است و تصمیم گرفتم پاس بدهم ولی متاسفانه آن موقعیت تبدیل به گل نشد. در‌ مجموع برای من تفاوتی ندارد که چه کسی گل بزند و مهم این است که تیم نفت آبادان نتیجه بگیرد.

بازیکن صنعت نفت در خصوص حضورش در صنعت نفت عنوان کرد: از حضور در صنعت نفت بسیار راضی هستم و کار کردن با آقای ویسی خیلی راحت و لذت‌بخش است. ایشان یک مربی خوب، فنی و کاربلد هستند. خدا را شکر شرایط خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم تا نیم فصل اول نتایج خوبی رقم بزنیم و انتظارات آقای ویسی را برآورده کنیم.

او درباره حضور نفت در رتبه چهاردهم جدول توضیح داد: هنوز اول فصل است و امتیازات نزدیک است. در حال حاضر چهار تیم پنج امتیازی داریم و با یکی دو برد می‌توانیم از پایین جدول جدا شدیم. من فکر می‌کنم شرایط نفت نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است؛ پارسال نفت تا همین زمان یک امتیاز داشت، اما ما خوب شروع کردیم و پنج امتیاز داریم. هفته آینده می‌توانیم پیروز شویم و به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم.

شنانی در مورد تاثیر تعطیلات لیگ برتر روی عملکرد صنعت نفت گفت: این وقفه‌ها برای تیم‌های لیگ‌ برتری اصلا خوب نیست. ما یک بازی می‌کنیم و ۲۰ روز تعطیل می‌شویم. این تعطیلات واقعا به ما ضربه می‌زند و از طرفی جام ملت‌های آسیا را هم در پیش داریم که ۵۰ روز لیگ تعطیل خواهد شد. مدام باید بدنسازی انجام بدهیم که این مسائل شرایط را سخت خواهد کرد. امیدوارم فکری به حال تیم‌های لیگ برتری کنند که هم ما و هم سایر تیم‌ها ضرر نکنیم.

او درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: هفته آینده یک بازی سخت برابر استقلال خوزستان داریم که دیروز هم نتیجه خوبی نگرفتند و دقیقه ۹۰ گل خوردند. نکته مثبت این است که هفته آینده باز هم در آبادان بازی داریم و باید با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز را به دست بیاوریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مسابقه را با کمک هواداران‌مان ببریم و هم آقای ویسی و هم هواداران را خوشحال کنیم.

وینگر نفت در پایان گفت: درست است که ما بعد از بازی فولاد هیچ مسابقه‌ای را نبرده‌ایم اما خوب بازی کرده‌ایم و شرایط سخت نیست و می‌توانیم با یک برد خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم. از هواداران می‌خواهم صبر داشته باشند تا شرایط تیم بهتر شود. امیدوارم هفته آینده مردم آبادان ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم با یک برد خوب، یک جشن خوب در آبادان بگیریم.

دیدگاه‌ها