کد خبر : 1974138 | 29 مهر 1402 ساعت 19:38 | 6.1K بازدید | 8 دیدگاه

چلسی-آرسنال: دربی با تمام قوا

چلسی و آرسنال در مهم‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

چلسی-آرسنال: دربی با تمام قوا

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که برای اولین بار در این فصل به شرایط خوبی رسیده، امیدوار است اولین پیروزی خود را مقابل یکی از شش تیم بزرگ لیگ برتر به دست آورد. مائوریسیو پوچتینو برای این بازی، علیرغم بازگشت ریس جیمز از مصدومیت، او را در ترکیب اصلی قرار نداده است و مدافع انگلیسی بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند و مالو گوستو به جای او به میدان می‌رود.
اکسل دیساسی هم که از مصدومیتی جزیی رنج می‌برد روی نیمکت قرار دارد و لوی کولویل و تیاگو سیلوا زوج خط دفاع آبی‌ها را تشکیل می‌دهند. ترکیب خط هافبک چلسی دست‌نخورده باقی مانده و میخایلو مودریک، رحیم استرلینگ و کول پالمر هم سه نفر خط حمله میزبان هستند.

1942781

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال هم با ترکیبی هجومی پای به بازی گذاشته است. در درون دروازه آرسنال داوید رایا حضور دارد و باز هم خبری از ارون رمزدیل نیست. خط دفاع این تیم هم همان خط دفاع بازی برابر منچستر سیتی است که موفق به کلین شیت نیز شد. خط هافبک تیم آرتتا نیز متشکل از مارتین اودگارد، دکلان رایس و جورجینیو است که بدون هیچی تغییری نسبت به ترکیب بازی مقابل سیتی است. خط حمله توپچی‌ها نسبت به بازی قبلی دچار تغییراتی شده است. ساکا و مارتینلی در سمت راست و چپ دیده می‌شوند و گایریل ژسوس نیز در مرکز خط حمله آرسنال قرار دارد.

چلسی:
رابرت سانچز، تیاگو سیلوا، لوی کولویل، مالو گوستو، مارک کوکوریا، کانر گلگر، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کول پالمر، رحیم استرلینگ، میخایلو مودریک

1942782

آرسنال:
داوید رایا، گابریل، ویلیام سالیبا، بن وایت، الکساندر زینچنکو، جورجینیو، مارتین اودگارد، دکلان رایس، بوکایو ساکا، گابریل ژسوس، گابریل مارتینلی

1942780

دیدگاه‌ها