کد خبر : 1974149 | 29 مهر 1402 ساعت 20:31 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

این پنالتی می‌تواند فصل چلسی را نجات دهد! (عکس)

چلسی روی یک هند پنالتی، توسط کول پالمر در نیمه اول بازی برابر آرسنال به گل رسید.

این پنالتی می‌تواند فصل چلسی را نجات دهد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی میزبان آرسنال است و در دهه اخیر شاید فاصله این دو تیم به ندرت در صدر جدول اینقدر زیاد بوده باشد به این شکل که آرسنال فقط به دلیل گل زده کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم و چلسی با چند هفته عملکرد ناامیدکننده در رده دهم قرار داشته باشد.

ویدئو: 314178

اما چلسی بدون توجه به فشار این اختلاف امتیاز، بازی را شجاعانه و تهاجمی در ورزشگاه خانگی خود شروع کرد و مزد این بازی رو به جلو را با یک پنالتی دریافت کرد. میخایلو مودریک از سمت راست محوطه جریمه ارسالی را روی دروازه آرسنال انجام داد و این ضربه به دست ویلیام سالیبا برخورد کرد . داور در ابتدا اعلام پنالتی کرد و مقرر شد تا این تصمیم با کمک داور ویدیویی هم بررسی مجدد بشود. این پنالتی در بررسی مجدد در بین اعتراض آرسنالی ها مورد تایید قرار گرفت.

1942819

کول پالمر، مهاجم 21 ساله و انگلیسی تیم چلسی، پشت این ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیقه به کنج سمت چپ دروازه آرسنال گل اول تیم چلسی را در دقیقه 15 به ثمر رساند و دیوید رایا هم به سمت مخالف پرید. گلی که با توجه به شرایط تیم چلسی می تواند بسیار برای این تیم روحیه بخش و ضروری باشد.

1942817
1942818

دیدگاه‌ها