کد خبر : 1974158 | 30 مهر 1402 ساعت 04:30 | 36.2K بازدید | 57 دیدگاه

طوفان این سرمربی دنیای والیبال: از ملی به باشگاهی

می‌توان گفت که توماس ساملوو یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر دنیای والیبال است.

طوفان این سرمربی دنیای والیبال: از ملی به باشگاهی

به گزارش ورزش سه"، چندی پیش رقابت‌های انتخابی المپیک به پایان رسید؛ رقابت‌هایی که به شکل کابوس واری برای والیبال ایران به پایان رسید اما برخی شگفتی‌ها در آن رخ داد که شاید هیچکس تصورش را هم نمی‌کرد. تیم‌هایی موفق شدند جواز حضور در المپیک را به شکل مستقیم کسب کنند که خیلی از هواداران این رشته ورزشی را متعجب کردند.

کانادا یکی از تیم‌هایی بود که در رقابت‌های انتخابی المپیک فراتر از حد انتظار ظاهر شد و موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در پاریس را به شکل مستقیم کسب کند. تیمی که تحت هدایت سرمربی نام آشنای دنیای والیبال یعنی توماس ساملوو به شکل خیره کننده متحول شد و توانست به المپیک هم صعود کند.

به جرات می‌توان گفت که ساملوو در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیای والیبال است. این سرمربی فنلاندی در بخش باشگاهی نیز هدایت تیم زاکسا لهستان را بر عهده دارد. او در فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با این تیم لهستانی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا این فصل نیز رویاهایی جدیدی را با زاکسا در سر می‌پروراند. آنها روز گذشته در یک بازی حساس به مصاف اسکرابلخاتوف رفتند و موفق شدند حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهند تا روزهای رویایی سرمربی فنلاندی در بخش باشگاهی نیز ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها