کد خبر : 1974165 | 30 مهر 1402 ساعت 04:10 | 21.4K بازدید | 36 دیدگاه

استقلالِ نکونام، گلزن‌تر از ساپینتو، امتیازگیر‌تر از فرهاد

روند خوب استقلال با مربی محبوبش همچنان ادامه دارد و آن‌ها موفق شدند تا در نبرد مقابل هوادار یک برد جذاب به دست بیاورند.

استقلالِ نکونام، گلزن‌تر از ساپینتو، امتیازگیر‌تر از فرهاد

به گزارش ورزش سه، سه امتیاز بيشتر نسبت به تیم قهرمان فرهاد و گل زده بيشتر نسبت به تیم تهاجمی ساپینتو یعنی نکونام در دو فاکتور مهم از هر دو سرمربی قبلی استقلال عملکرد بهتری داشته است.

هرچند شش هفته زمان مناسبی برای ارزیابی و پیش بینی رتبه یک تیم در پایان فصل نیست اما بد نیست عملکرد استقلال زیر نظر سه سرمربی در سه سال اخیرش یعنی فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام را بررسی کنیم.

۱- استقلال فرهاد ۱۲ امتیاز، استقلال ساپینتو ۱۱ امتیاز، استقلال نکو ۱۵ امتیاز

از نظر جمع آوری امتیازات تا اینجای کار نکونام دست پیشی را نسبت به دو مربی قبلی استقلال دارد. استقلال تحت هدایت جواد تاکنون موفق به کسب پنج پیروزی از شش بازی شده در حالی که این تیم تحت هدایت مجیدی به سه برد و سه تساوی از شش بازی رسیده بود. فصل گذشته هم ریکادو ساپینتو پر جنب جوش تا پایان هفته ششم با سه برد، دو مساوی و یک شکست ۱۱ امتیاز کسب کرده بود.

1942857

۲- استقلال فرهاد ۴ گل زده، استقلال ساپنیتو ۷ گل زده، استقلال نکو ۹ گل زده
در فاکتور گل های زده هم تیم نکونام عملکرد بهتری نسبت به استقلال دو فصل اخیر دارد. آبی ها با تا اینجای فصل موفق به زدن ۹ گل شده اند در حالی که تیم مجیدی( بدون احتساب رای انظباطی گل گهر) ۴ گل و تیم ساپینتو که به تهاجمی بودن معروف بود نیز تنها ۷ گل تا پایان هفته ششم به ثمر رسانده بود.

1942854

۳- استقلال فرهاد ۱ گل خورده، استقلال ساپینتو ۴ گل خورده و استقلال نکو ۳ گل خورده 
در آمار گل خورده اما تیم فرهاد مجیدی آمار بهتری داشت. تیم او در پایان شش بازی تنها یک گل آن هم مقابل فجر در شیراز دریافت کرده بود. بد ترین عملکرد از بین این سه مربی در این زمینه را استقلال ساپینتو داشت که در شش بازی ۴ گل دریافت کرده بود. البته که تیم نکونام هم تا اینجای رقابت ها عملکرد دفاعی مناسبی را از خود برجای گذشته و میانگین هر دوبازی یک گل خورده را به ثبت رسانده که آمار خوبی است.

1942856

۴- استقلال فرهاد ۵ کلین شیت،استقلال ساپینتو ۳ کلین شیت، استقلال نکو ۴ کلین شیت 
با توجه به عملکردی دفاعی بهتر تیم فرهاد نسبت به سایرین، طبیعتا در ثبت کلین شیت هم تیم او عملکرد بهتری از خود به ثبت رسانده است. در حالی که دروازه بان هر سه مربی سیدحسین حسینی بوده است، این تیم با فرهاد تا پایان هفته ششم پنج بار دروازه خود را بسته نگه داشته بود.

دیدگاه‌ها