کد خبر : 1974189 | 29 مهر 1402 ساعت 22:43 | 9.2K بازدید | 13 دیدگاه

اینزاگی: حالا با خیال راحت یووه- میلان را می‌بینم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم اینتر، بعد از ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت که حالا می‌تواند با خیال راحت بازی رقبا را تماش کند و امیدوار باشد که امتیاز از دست بدهند.

اینزاگی: حالا با خیال راحت یووه- میلان را می‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم اینتر در ادامه فرم درخشان فصل گذشته اش، این فصل را هم خوب شروع کرده است و امروز توانست در تورین و خارج از خانه مقابل تورینو به یک پیروزی ارزشمند 3-0 دست پیدا کند و موقتا به صدر جدول برود و منتظر بازی دو رقیب اصلی‌اش یعنی میلان و یوونتوس باشد تا سرنوشت صدرنشینی کامل مشخص شود. او در مصاحبه بعد از بازی کاملا آسوده خاطر به نظر می‌رسید.

بولت سرشاخهعملکرد تیم در اولین بازی بعد از فیفادی؟
بولت زیر مجموعه"بچه ها واقعا خوب کار کردند، زیرا دیدار با تورینو پس از استراحت برای انجام وظایف بین المللی تنها با یک جلسه تمرین اصلا ساده نیست. ما شروع خوبی داشتیم، سپس شدت حملات را کم کردیم و در مقابل حریف سرسخت کمی شکل خود را از دست دادیم. این مسابقه ای بود که واقعاً نگران آن بودم، اما از بازیکنان تشکر می کنم که به بهترین نحو با بازگشت با فیفادی برخورد کردند."

بولت سرشاخهتعویض های تیم؟
بولت زیر مجموعه" بازی ها در نیم ساعت پایانی تغییر می کنند. با پنج تعویض، ما مربیان باید از آن موقعیت ها نهایت استفاده را ببریم. تورینو برای یک ساعت فشار شدیدی به ما آورد."

1942915

بولت سرشاخهپارگی رباط صلیبی پر شوورز روی خطای نیکولو بارلا؟
بولت زیر مجموعه"واضح است که برای شوورز که بازیکن بسیار با استعدادی است ناراحت کننده است. متأسفانه این اتفاقات ممکن است رخ دهد. نیکولو احتمالا مستحق دریافت کارت زرد نبود."

بولت سرشاخهتاثیر مارکوس تورام در اولین فصل خود با 3 گل و 7 پاس گل در 9 بازی؟
بولت زیر مجموعه"او به موقع به ما اضافه شد، خیلی سخت کار می کند، مشتاق یادگیری است و فصل گذشته به عنوان یک مهاجم نوک در سیستمی متفاوت بازی کرد، حالا هم خیلی عالی دوباره با سیستم جدید هماهنگ می شود. او خیلی خوب کار می کند."

بولت سرشاخهلائوتارو مارتینز رکورد 36 گل در سری آ را می زند؟
بولت زیر مجموعه" او تحت حمایت تیم است و هر کاری می تواند انجام دهد."

بولت سرشاخهنتیجه بازی یوونتوس و میلان؟
بولت زیر مجموعه"یک روز به تیمم استراحت می دهم. ما می‌توانیم با آرامش جلوی تلویزیون بنشینیم و بازی را تماشا کنیم، چون امتیاز داریم، بنابراین رویارویی دو تیم بزرگ را تماشا خواهیم کرد."

بولت سرشاخهدیدار هفته بعد مقابل رم و احتمال برخورد روملو لوکاکو با تماشاگران؟
بولت زیر مجموعه" قبل از آن خیلی چیزهای زیادی برای مشغول کردن ذهنم دارم."

دیدگاه‌ها