کد خبر : 1974191 | 29 مهر 1402 ساعت 22:53 | 45K بازدید | 69 دیدگاه

داور پنالتی واضح رئال را نگرفت (عکس)

کارشناس داوری می‌‌گوید یک پنالتی واضح برای رئال مادرید در بازی با سویا اعلام نشد.

داور پنالتی واضح رئال را نگرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی هفته دهم لالیگا به مصاف سویا رفت و در خانه حریف به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

در این بازی حساس داوید آلابا گل به خودی زد و سپس دنی کارواخال گل تساوی رئال را به ثمر رساند تا صدرنشین لالیگا بازنده زمین را ترک نکند.

1942920

پیش از اینکه این دو گل در نیمه دوم به ثمر برسد، یک صحنه فوق العاده مشکوک در اواخر نیمه اول وجود داشت که تصمیم داور بسیار بحث برانگیز بود.

در دقیقه 44 این دیدار وینیسیوس جونیور وارد محوطه جریمه می‌شود که خسوس ناواس از پشت به او نزدیک می‌شود و از پهلو و کمر بازیکن برزیلی را مورد هدف قرار می‌دهد تا او تعادلش را از دست داده و روی زمین بیفتد.

1942917

این صحنه از سوی داور خطا اعلام نشد و اگرچه ناواس بدون اثرگذاری روی توپ تنها وینیسیوس را سرنگون کرد اما ضربه پنالتی برخلاف انتظار گرفته نشد.

ادواردو گونزالس، داور سابق لالیگا، در بررسی این صحنه مشکوک به نشریه آ.اس گفت:"بازیکن سویا بدنش را کنار بدن بازیکن رئال می‌گذارد و به بازیکن برزیلی اجازه می‌دهد که بیفتد. اگر داور روی صحنه سوت بزند، شما نمی‌توانید چیزی بگویید، این یک پنالتی است. اما این یکی از صحنه‌‌هایی بود که VAR مورد استفاده قرار نگرفت. این مورد بسیار مشکوک است. برای من که از تلویزیون بازی را نگاه کردم، این یک پنالتی بود."

دیدگاه‌ها