کد خبر : 1974192 | 29 مهر 1402 ساعت 23:08 | 21.5K بازدید | 33 دیدگاه

کنایه آنچلوتی: داور کاملا بدون اشتباه بود!

کارلو آنچلوتی پس از توقف تیمش مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیز خوان، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد برخی از نکات مانند تصمیمات داور، خط حمله تیمش و تجدید دیدار با سرخیو راموس صحبت کرد.

کنایه آنچلوتی: داور کاملا بدون اشتباه بود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک دیدار سخت و حساس برابر سویا به تساوی یک یک رسید. یکی از صحنه‌های مورد بحث در این بازی صحنه‌ای بود که در دقیقه ۴۴ وینیسیوس در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد. بسیاری اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور این احتمال را رد کرد و بازی را ادامه داد.

از کارلو آنچلوتی در مورد این تصمیم و عملکرد داور در بازی پرسیده شد و او اینگونه پاسخ داد: «داور در بازی امشب خوب بود. بازی را کاملا اداره کرد و تمام تصمیمات منصفانه بودند. او هیچ اشتباهی نداشت و همه تصمیمات درست بودند.»

1942922

سرخیو راموس؟
امیدوار بودم او را ببینم. از اینکه با هم خوش و بش داشتیم خوشحالم. برای او بهترین‌ها را آرزو کردم.»

عملکرد تیم؟
رودریگو و وینیسیوس در نیمه اول موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، ما به گلزنی نزدیک بودیم. در نیمه دوم خستگی مانع اجرای برنامه‌هایمان شد و از خلق موقعیت رنج بردیم
‌در کل آنطور که می‌خواستیم بر روی بازی کنترل نداشتیم. برای اولین بازی پس از تعطیلات کمی طبیعی است. در بازی‌های بعد باید این اشکال را رفع کنیم.

بازی رودریگو؟
برای من او یکی از بهترین‌های بازی بود، اگر نگوییم بهترین. او بیشتر از بقیه برای گلزنی تلاش کرد و تمام توان خود را گذاشت. علیرغم خستگی او تسلیم نشد و به بازی ادامه داد. هیچ اتفاق بدی نیفتاده است، مهم این است که که او به بازی خوب خود ادامه می‌دهد. همانطور که گفتم برای اولین بازی پس از بازی‌های ملی طبیعی است.»

1942923

آنچلوتی پس از پایان کنفرانس در مصاحبه با شبکه رئال مادرید، در مورد ادعای خود در مورد قضاوت داور گفت: «اگر در مورد داوری نظرم را بگویم، خیلی از بازی‌ها را از دست خواهم داد. برای همین آنچه را که فکر می‌کنم نمی‌گویم و از کنایه استفاده می‌کنم.»

دیدگاه‌ها