کد خبر : 1974207 | 30 مهر 1402 ساعت 04:38 | 52.2K بازدید | 13 دیدگاه

بازگشت فرزند صالح استقلال با توپ پر! (عکس)

بازیکن ملی پوش استقلال روی گل سوم و پیروزی بخش تیمش برابر هوادار تاثیر گذار بود.

بازگشت فرزند صالح استقلال با توپ پر! (عکس)

به گزارش ورزش سه، آبی پوشان در ایستگاه ششم لیگ با یک کامبک شیرین موفق شدند شاگردان فکری را با نتیجه سه بر دو از پیش رو بردارند. به طور قطع تعویض های هوشمندانه نکونام باعث بازگشت باشکوه استقلال در شب به یاد ماندنی آزادی شد. صالح حردانی یکی از تغییرات سرمربی آبی‌ها در بیست دقیقه پایانی بود که با ورودش به زمین توانست موج حملات استقلال را پردامنه‌تر از پیش کند.

صالح حردانی  که با درخشش در این فصل توانست نظر امیر قلعه‌نویی را به خود جلب کند و در هر دو فیفا دی قبلی به تیم ملی دعوت شده بود، در این دیدار نیز مانند هفته‌های گذشته با دوندگی و نفوذ‌های بی امان خود، حضور تاثیرگذاری در زمین از خود به نمایش گذاشت‌.

1942946

ملی پوش خوزستانی آبی‌های  پایتخت در بیست دقیقه پایانی با اورلپ‌‌های خود آزادی عمل بیشتری به مهرداد محمدی، مهاجم متمایل به سمت راست استقلال داد تا این بازیکن با به ثمر رساندن گل دوم خود، برتری سه گله آبی‌پوشان را رقم بزند.

1942945

یک‌ یا نود دقيقه‌، برای وینگ بک خوزستانی آبی پوشان تفاوتی ندارد که چند دقیقه در ترکیب قرار می گیرد، حردانی هر زمانی که به میدان برود، بی وقفه‌ برای برتری تیمش می‌جنگد. احتمالا همین ویژگی موجب محبوبیت هرکول جیبی استقلال در بین هواداران این تیم‌ شده است.

درخشش حردانی در ادامه فصل جاری با توجه به سابقه همکاری او و نکونام و به تبع آن شناخت متقابل از توانایی و تفکرات یکدیگر، چندان دور از ذهن نیست. شکی نیست حردانی توانایی حضور در جام ملت‌ها آسیا و همچنین تجربه قهرمانی دوباره با استقلال را در سر دارد، حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم او می‌تواند به این دو هدف مهم دست یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها