کد خبر : 1974226 | 30 مهر 1402 ساعت 06:30 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

حرکت بامزه دو بازیکن ملی‌پوش؛

ماجرای خبرنگار شدن ستاره تیم ملی زنان

مصاحبه جالب دو ستاره تیم ملی زنان به عنوان خبرنگار “ورزش سه”، در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

ماجرای خبرنگار شدن ستاره تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه”، صبح دیروز مراسم بدرقه تیم ملی زنان ایران برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک برگزار شد و آنچه عیان بود؛ روحیه خوب ملی‌پوشان کشورمان برای مصاف با حریفانشان بود.

پس از برگزاری مراسم بدرقه، افسانه چترنور که در فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۴ گل عنوان خانم گلی رقابت‌ها را از آن خود کرده بود؛ میکروفون “ورزش سه” را در دست گرفت و شروع به مصاحبه با زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کرد.

چترنور در این مصاحبه با روحیه بالا و خنده‌های همیشگی از خواجوی خواست با او مثل یک خبرنگار برخورد کند و هم تیمی بودن را فراموش کند.

ویدئو: 314107

او در بخشی از این مصاحبه جالب هنگامی که میخواست از خواجوی در خصوص کمبود امکانات در اردوها و عدم مسابقات تدارکاتی سوال بپرسد؛ تمام مشکلات را با جزئیاتی که در ماه‌های اخیر به عنوان بازیکن احساس کرده بود؛ توضیح داد و سپس خطاب به خواجوی گفت نظر شما چیست؟ واکنش زهرا خواجوی هم در این صحنه بسیار جالب بود که گفت شما خودتان همه مشکلات را گفتید؛ من چه چیزی اضافه کنم؟

روحیه مضاعف ملی‌پوشان تیم ملی در آستانه سه مسابقه حساس برابر استرالیا، چین تایپه و فیلیپین، امیدها را برای صعود زنده نگه می‌دارد.

دیدگاه‌ها