کد خبر : 1974234 | 30 مهر 1402 ساعت 08:00 | 34.1K بازدید | 41 دیدگاه

صحنه مشکوک پیش از پنالتی؛

پرچمی که ملوان را از پرسپولیس دور کرد! (عکس)

ملوان در حالی مقابل صنعت نفت به تساوی رسید که گل حریف روی یک پنالتی مشکوک ثبت شد.

 پرچمی که ملوان را از پرسپولیس دور کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، البته شک و تردید پنالتی روی خطای انجام‌شده از سوی مدافع ملوان نبود و صحنه پیش از خطا، به عنوان پاس مشکوک به آفساید مورد اعتراض رسمی ملوان قرار گرفته است. جایی که بر اساس تصاویر منتشره از سوی باشگاه ملوان، طالب ریکانی ممکن است از آخرین مدافع ملوان جلوتر باشد.

ویدئو: 314220

اگرچه عدم وجود دوربین روی خط آفساید باعث شده تا کارشناسی این صحنه چندان آسان نباشد اما کارشناسان داوری در این موردنظر اظهار نظر کرده‌اند:

بولت زیر مجموعهمحمدرضا ابوالفضلی: برای تشخیص بهتر این صحنه نیاز به دوربین روی خط آفساید هست اما با همین زاویه می‌توان تشخیص داد که مهاجم از سایر مدافعان به خط دروازه نزدیک است و کمک داور جایگیری صحیحی نداشته و قبل از رخ دادن پنالتی، آفساید را تشخیص نداده است.

بولت زیر مجموعهمهدی عالیقدر: قبل از اعلام پنالتی کمک داور باید پرچم را به نشانه آفساید بالا می‌برد و داور باید این صحنه را آفساید می‌گرفت.

بولت زیر مجموعهابراهیم میرزابیگی: بازیکن زرد در موقعیت آفساید قرار دارد و باید آفساید گرفته می‌شد.

بولت زیر مجموعهبابک وسیله‌بر: در این صحنه هنگام لمس توپ توسط مهاجم، او در آفساید قرار داشت و باید اعلام آفساید می‌شد.

بولت زیر مجموعه تورج حق وردی: به نظر بازیکن صنعت نفت در موقعیت آفساید است و داور اشتباه کرد.

نکته جالب اینکه در صورت پیروزی ملوان در این بازی خارج از خانه، شاگردان تارتار 13 امتیازی می‌شدند و بالاتر از تراکتور و آلومینیوم در جایگاه سوم قرار می‌گرفتند اما این اشتباه داوری باعث شد تا آنها از پرسپولیس و استقلال دور شوند.

دیدگاه‌ها