کد خبر : 1974249 | 30 مهر 1402 ساعت 09:00 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

صدای پای نویر اولرایش را تکان داد!

اسون اولرایش در بازی امشب بایرن مونیخ برابر ماینتس، با یک سیو زیبا مانع از گلزنی حریف شد، این درخشش او در حالی است که مانوئل نویر از بند مصدومیت رها شده و هر لحظه ممکن است به ترکیب بازگردد.

صدای پای نویر اولرایش را تکان داد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی ۳-۱ بایرن مونیخ مقابل ماینتس، هواداران بایرن از سیو اسون اولرایش در یکی از صحنه‌های بازی شگفت‌زده شدند. او در دقیقه ۱۳ ضربه سر لی جائه سونگ را از گوشه دروازه به شکل حیرت ‌انگیزی خارج کرد.

توماس توخل پس از بازی درباره این سیو گفت: «به شکل هیجان‌انگیزی سیو خوبی بود. او اخیرا عملکرد خوبی داشته. در کپنهاگ نیز به ما کمک کرد و واکنش‌های خوبی داشت. درخشش او به این خاطر است که با وظایف و مسئولیت‌هایش در درون دروازه به خوبی کنار آمده است.»

1943056

اولرایش پس از این بازی درباره سیوش گفت: «خوشحالم که توپ را دفع کردم و بازی ۱-۱ نشد. این چیزی است که ما برای آن تمرین می‌کنیم، خوشحالم که امروز نتیجه داد. ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا در چند بازی اخیر همیشه در اینجا کار سختی داشته‌ایم. ما در حمله بسیار کارآمد ظاهر شدیم. خوشحالیم که بازی را بردیم، فکر می‌کنم در مجموع خوب بازی کردیم.»

این عملکرد اولرایش او را امیدوار می‌کند که بتواند حتی با بازگشت مانوئل نویر هم جای خود را در ترکیب بایرن مونیخ حفظ کند و به درخشش ادامه دهد. بنا بر گفته توماس توخل پیش از این بازی، مانوئل نویر به احتمال زیاد از هفته بعد می‌تواند برای بایرن مونیخ بازی کند و این برای اولرایش که تازه توانسته است خود را نشان دهد خبر چندان خوشحا‌ل‌کننده‌ای نیست.»

1943057

دیدگاه‌ها