کد خبر : 1975566 | 05 آبان 1402 ساعت 14:54 | 14.5K بازدید | 20 دیدگاه

مانوئل مزد زحماتش را گرفت

بمب توخل: روز بازگشت نویر مشخص شد

توماس توخل امروز در نشست خبری خود تایید کرد که فردا مانوئل نویر پس از ماه‌ها مصدومیت، می‌تواند در ترکیب ثابت بایرن بازی کند.

بمب توخل: روز بازگشت نویر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در آلیانز آرنا میزبان دارمشتات خواهد بود. مونیخی ها با 20 امتیاز از هشت بازی در رده سوم قرار دارند و دارمشتات نیز با هفت امتیاز در رده 12 قرار دارد. روحیه بایرن پس از برتری 1-3 در زمین گالاتاسرای در لیگ قهرمانان بالاست.

در آستانه این بازی شایعاتی در مورد بازگشت مانوئل نویر به درون دروازه بایرن به گوش می‌رسد. او ماه‌ها پس از مصدومیت حالا به شرایط بازی رسیده است.

1902842

توخل در مورد نویر گفت: «اگر در تمرین و تا فردا اتفاقی نیفتد، او فردا بازی خواهد کرد. مانوئل مشتاقانه منتظر این لحظه است و ما نیز مشتاقانه منتظر بازگشتش هستیم. احتمالاً بسیاری از هواداران نیز مشتاقانه منتظر بازگشت او هستند. این یک موقعیت خاص است، اما او شرایط بسیار خوبی دارد. نویر در حال حاضر از فرم خوب خودش لذت می‌برد و می‌تواند به خودش افتخار کند. او باید از آن لذت ببرد و این او را قوی می‌کند. اکنون امیدواریم او سریعاً به ریتم سابق خودش برسد و همه چیز خوب پیش برود.»

توخل در مورد فرم نویر گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند این را پیش‌بینی کند. من احساس می‌کنم که او استرس و تنش ندارد و می‌خواهد دوباره خودش را به همه ثابت کند. اما نویر بیشتر از اینکه موفق شده به مصدومیتش غلبه کند، خوشحال است. در تمرینات سطح جدیدی از دروازه‌بانی را می‌بینم. او برگشته و باید این را به عنوان هدیه‌ای برای کار و تلاش زیاد خودش ببیند. در تمرینات او سطح بسیار منحصربه‌فردی از دروازه‌بانی را نشان می‌دهد.»

سیستم چرخشی و فیکس شدن ماتیس تل: «دوست ندارم وقتی مردم می‌گویند که ما دو بازی ساده مقابل دارمشتات و ساربروکن انجام می‌دهیم. همیشه هر دیداری در بوندسلیگا دشوار است. ماتیس تل شایسته بازی و قرار گرفتن در ترکیب ثابت است. اما ما در حال حاضر در خط تهاجمی بسیار قوی هستیم. دلیلی برای قطع جریان چهار بازیکن هجومی ما وجود ندارد. البته درست است که ما اخیراً زمان استراحت زیادی نداشته‌ایم. ببینیم چه خواهد شد.»

1945615

توخل درباره سلسله مراتب دروازه‌بانی پس از بازگشت نویر گفت: «سلسله مراتب همیشه یکسان بود. اسون اولریش همیشه دوست و ذخیره اول نویر بوده است و در این مدت عملکرد او عالی بود. در دراز مدت، ما می‌خواهیم دنیل پرتز برای برداشتن گام‌های بعدی و تبدیل شدن به یک رقیب واقعی نویر خودش را مطرح کند. فردا اولریش و پرتز شاید هر دو روی نیمکت بنشینند.»

توخل در مورد بازی فردا گفت: «دارمشتات گاهی اوقات بسیار بالا و بسیار پرفشار دفاع می‌کند؛ نفر به نفر. اما گاهی اوقات آنها همچنین با پنج مدافع در عمق دفاع می‌کنند. می‌توانم تصور کنم که آنها می‌خواهند ما را غافلگیر کنند. آنها خطرناک هستند، ولی ما آماده خواهیم بود و همه چیز را برای بردن در زمین خواهیم گذاشت.»

توخل درباره وضعیت توماس مولر گفت: «توماس به بازی کردن عادت کرده است. او هرگز روی نیمکت بودن را دوست ندارد. من فقط می‌توانم به او افتخار کنم. تمرینات او عالی است و انرژی زیادی به تیم می‌دهد. او یک بازیکن در خدمت تیم واقعی است. می‌خواستم او مقابل گالاتاسرای باشد، اما در نهایت این کار را نکردم. این به من مربوط است. او بازیکن مهمی است و نیاز به اثبات خودش ندارد. لحظه‌ درخشش توماس در این فصل فرا خواهد رسید، اما همه بازیکنان خط تهاجمی در فرم فوق‌العاده‌ای هستند.»

توخل در مورد مصدومان بایرن گفت: «متاسفانه سرژ گنابری بیمار است و فردا بیرون است. دایو اوپامکانو، رافائل گریرو و لئون گورتزکا نیز بیرون خواهند بود. امیدوارم همه به سلامت تمرینات نهایی را پشت سر بگذارند.»

دیدگاه‌ها