کد خبر : 1974267 | 30 مهر 1402 ساعت 10:37 | 20.8K بازدید | 12 دیدگاه

شب تلخ ستاره یونایتد: مرگ اسطوره نابودمان کرد!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید شنیدن خبر درگذشت سر بابی چارلتون برای آنها بسیار ناراحت‌کننده بوده است.

شب تلخ ستاره یونایتد: مرگ اسطوره نابودمان کرد!

به گزارش "ورزش سه"، چارلتون در ساعات اولیه صبح روز گذشته و در سن 86 سالگی از دنیا رفت و دنیای فوتبال و خصوصا باشگاه منچستریونایتد را در غم و اندوه فرو برد. 

او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس و از ستاره‌های فوتبال جهان به حساب می‌آمد، یکی از شخصیت‌های محبوب بازیکنان و هواداران یونایتد بود و سه سال پیش اعلام شد که به زوال عقل دچار شده بود. 

بازیکنان منچستریونایتد تنها چند ساعت پس از انتشار این خبر مجبور بودند در دیدار برابر شفیلد یونایتد که با پیروزی 1-2 این تیم هم همراه شد به زمین بروند و مگوایر پس از پایان این دیدار گفت که شنیدن این خبر برای همه آنها بسیار دشوار بوده است. 

1943016

این ستاره جنجالی شیاطین سرخ که شب گذشته بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت به خبرنگاران گفت: «اول از هر چیزی باید بگویم که امروز روز بسیار غمگینی برای ما است. این خبر را بعدازظهر شنیدم و در حالی که خودمان را برای بازی آماده می‌کردیم، شنیدن این خبر نابودمان کرد. 

سر بابی عادت داشت که پس از بسیاری از دیدارها به رختکن بیاید و همیشه باعث می‌شود که همه ما خوشحال باشیم و روحیه بگیریم. همه احترام بسیار زیادی برای او قائل بودند. سر بابی چارلتون اسطوره این باشگاه و فوتبال بود.

از پیروزی در بازی امشب خوشحال هستیم اما تمام فکر و قلب ما در کنار بابی و خانواده او است.»

دیدگاه‌ها