کد خبر : 1974268 | 30 مهر 1402 ساعت 10:47 | 64.8K بازدید | 6 دیدگاه

تبدیل محرومیت تعلیقی به قطعی برای مهرداد!

آرای کمیته انضباطی در خصوص دیدار استقلال خوزستان و پیکان اعلام شد.

تبدیل محرومیت تعلیقی به قطعی برای مهرداد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان رسول خطیبی موفق شدند در این دیدار خارج از خانه به پیروزی ارزشمند دست پیدا کرده و شرایط خود را بهتر کنند.

اما حواشی پیرامون این بازی و تخلفات انضباطی از سوی مربی گلرهای استقلال خوزستان و مهاجم تیم پیکان تهران موجب شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این مسئله ورود کرده و آرای خود را به شرح زیر اعلام کند:

«مسابقه تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری درقبال بازیکن تیم حریف رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال محروم شد و باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

مهرداد بایرامی، بازیکن تیم پیکان تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مربی تیم حریف به پرداخت 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین یک جلسه رای تعلیقی دادنامه شماره 1135 مورخ 4 مهرماه بایرامی به محرومیت قطعی تبدیل شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.»

دیدگاه‌ها