کد خبر : 1974277 | 30 مهر 1402 ساعت 10:59 | 31.7K بازدید | 68 دیدگاه

تمام مادرید علیه داور باسکی

خشم رئال: جایزه بهترین بازیکن زمین برای داور!

عملکرد ده بورگوس بنگوئتیا، داور بازی رئال مادرید و سویا، عصبانیت بازیکنان، کادر فنی و باشگاه رئال مادرید را به همراه داشته است.

خشم رئال: جایزه بهترین بازیکن زمین برای داور!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا در ورزشگاه خانگی سویا روبروی این تیم قرار گرفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 

عملکرد داور این بازی به شدت مورد انتقاد هواداران و بازیکنان رئال مادرید قرار گرفت و تصمیمات او عصبانیت آنها را به همراه داشت، خصوصا روی صحنه خطا بر روی وینیسیوس جونیور که بسیاری از بازیکنان و هواداران رئال معتقد بودند باید پنالتی اعلام می‌شد. 

این اتفاقات حتی واکنش کارلو آنچلوتی را هم به همراه داشت و او پس از پایان این دیدار در نشست خبری به رسانه‌ها گفت که اگر بخواهد چیزی که در ذهنش هست را به زبان بیاورد، از حضور در تعداد زیادی از دیدارهای پیش رو محروم خواهد شد. 

1942843

این داور اهل باسک پیش از این هم بارها مورد انتقاد قرار گرفته و حتی ویدیویی سه دقیقه‌ای از اشتباهات او به ضرر رئال در دیدارهایی که پیش از این برای آنها سوت زده بود در روز پنجشنبه پیش از این بازی منتشر شد که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد.

اتفاقاتی که در بازی شب گذشته رخ داد باعث شد که باز هم موجی از انتقاد علیه او شکل بگیرد و یکی از مجریان تلویزیون رئال مادرید پس از این بازی گفت: «جایزه بهترین بازیکن زمین باید به ده بورگوس بنگوئتیا برسد. او کارش را به خوبی انجام داد. من اطمینان دارم که بسیاری به او تبریک خواهند گفت.»

آنها همچنین با انتشار تصویری نسبت به مردود اعلام کردن گل زودهنگام رئال مادرید به دلیل خطای آفساید اعتراض کردند: «از نمای روی سکوها کاملا مشخص است که سرخیو راموس پشت سر بلینگام بود اما ما باید باور کنیم که تصمیم داور درست بوده است!

1943088

این عکس کاملا واضح است و جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد. هیچکس اعتراضی به گل نکرد و هیچکدام از بازیکنان سویا دست‌شان را هم بالا نبردند. چنین چیزی باورکردنی نیست. رئال مادرید بارها و بارها از چنین اتفاقاتی ضربه خورده است. این داور یک بار دیگر هم به این تیم ضربه زد و این چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد.»

رئال مادرید از زمان استفاده از کمک داور ویدیویی بیشترین گل مردود شده را در لالیگا داشته که 26 گل بوده است. نزدیک‌ترین تیم به آنها هم سویاست که 15 گلش مردود شده که تقریبا نصف تعداد گل‌های رئال است و این موضوع باعث شده که حساسیت آنها روی این اتفاق بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

دیدگاه‌ها