کد خبر : 1974291 | 30 مهر 1402 ساعت 12:20 | 46.1K بازدید | 77 دیدگاه

اعتراف معروفترین هوادار سویا

با داور از رئال امتیاز گرفتیم، نوش جانمان!

کریستوبال سوریا، معروفترین هوادار سویا که همواره از بارسا نیز طرفداری کرده، به شدت از تساوی تیمش برابر رئال خوشحال بود و به رئالی ها کنایه هم زد.

با داور از رئال امتیاز گرفتیم، نوش جانمان!

به گزارش "ورزش سه"، سویا دیشب در سانچس پیسخوان توانست رئال مادرید را با تساوی 1-1 متوقف کند. سویا حتی می توانست برنده هم باشد و گل اول را نیز زد ولی خیلی زود دنی کارواخال بازی را مساوی کرد. رئال در شروع مسابقه به دو گل رسید ولی داور هر دو گل را رد کرد.

1942843

 گل فده والورده به دلیل آفساید جود بلینگام مردود شد و گل بلینگام به دلیل مصدومیت بازیکن سویا و ادعای داور مبنی بر اینکه قبلا سوت زده بود. او البته زمانی سوت زد که بازیکنان رئال مقابل دروازه سویا بودند. اکثر کارشناسان داوری معتقدند داور هرگز نباید گل دوم رئال را رد می کرد به خصوص که او حتی خطا روی بازیکن سویا را نیز سوت نزده بود. یک پنالتی واضح روی وینیسیوس نیز اعلام نشد.

1943107

سوریا که به ضد رئال بودن در اسپانیا مشهور است، در ویدیویی کوتاه پس از بازی، نمک روی زخم رئالی ها پاشید و گفت: «بله، بله، ما به کمک داور یک امتیاز گرفتیم و نوش جانمان. این دقیقا همان کاری است که رئال در طول تاریخش انجام داده و با ناداوری جام های زیادی گرفته است.»

سوریا سپس با خنده‌ های کنایه آمیز داغ رئالی ها که به شدت از داوری شاکی هستند را تازه کرد.

دیدگاه‌ها