کد خبر : 1974298 | 30 مهر 1402 ساعت 13:05 | 29.5K بازدید | 45 دیدگاه

رکوبا:

توقع نداشته باشید مثل بارسای پپ بازی کنیم

آلوارو رکوبا که به عنوان مربی جدید ناسیونال اروگوئه معرفی شده، گفت که تکرار بارسلونای پپ گواردیولا غیرممکن است.

توقع نداشته باشید مثل بارسای پپ بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو رکوبا این شنبه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی جدید ناسیونال اروگوئه گفت که همه مربی ها دوست دارند تیمشان مانند بارسلونای پپ گواردیولا بازی کند، اگرچه او تصریح کرد که برای این کار آنها نیاز به بازیکنانی خاص دارند.

1943129

ستاره سابق اینتر و تیم ملی اروگوئه، در کنفرانس خبری خود گفت: «همه ما دوست داریم مانند بارسلونای گواردیولا بازی کنیم. مسئله این است که برای بازی کردن مانند بارسلونای گواردیولا باید بازیکنانی خاص نیز داشته باشیم. ما نه ژاوی داریم، نه مسی و نه اینیسیتا و.... اگر پپ موفق شد آن تیم رویایی را درست کند، به خاطر داشتن آن بازیکنان بااستعداد بود. نباید از من توقع ساختن چنان تیمی داشته باشید.»

1943128

رکوبا در پاسخ به این سوال که خودش را با کدام مربی که در دوران فوتبالی‌اش با آنها کار کرد، شبیه می بیند، گفت: «نمی دانم شبیه کدام مربی هستم ولی از هر کدام جنبه های تاکتیکی و غیرتاکتیکی مفیدی را یاد گرفتم. واقعیت این است که فوتبال یک بازی یازده در برابر یازده است، جایی که باید فضاها را اشغال کنید و اگر بازیکنان باهوشی داشته باشید، به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت تا با بازیکنانی که هوش یا درک کمتری دارند.»

دیدگاه‌ها