کد خبر : 1974301 | 30 مهر 1402 ساعت 13:13 | 25.8K بازدید | 34 دیدگاه

سردار نه، بلوتی جانشین دیبالا شد

نام ستاره ایرانی رم در ترکیب این تیم مقابل مونتزا دیده نمی‌شود.

سردار نه، بلوتی جانشین دیبالا شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته نُهم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال آاس رم که سردار آزمون را در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه المپیکو مقابل تیم رده هشتمی مونتزا قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال آاس رم که 14 روز قبل در آخرین مسابقه‌اش قبل از فیفا دی موفق به کسب پیروزی چهار بر یک مقابل کالیاری شد، در شرایطی امروز به مصاف مونتزا خواهد رفت که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد ولی با این وجود سردار آزمون به ترکیب نرسیده و جای او را نگرفته است.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم تصمیم گرفته در مسابقه امروز مقابل مونتزا تنها یک تغییر در ترکیب تیمش در مقایسه با دیدار اخیرشان برابر کالیاری داشته باشد و آندره‌آ بلوتی را جانشین پائولو دیبالا مصدوم کند.

سردار آزمون که پس از پیوستن به آاس رم در سه مسابقه سری آ حضور تعویضی داشته، در فیفا دی و دو دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل اردن و قطر موفق به گلزنی شد ولی در بازگشت به ایتالیا مجددا از ترکیب خارج شده و مقابل مونتزا نیمکت نشین است.

روی پاتریسیو، جیانلوکا مانچینی، برایان کریستانته، ایوان ندیکا، ریک کارزدورپ، ادواردو بووه، لئاندرو پاردس، هوسم آئوار، لئوناردو اسپینازولا، روملو لوکاکو و آندره‌آ بلوتی 11 بازیکنی هستند که در ترکیب ابتدایی تیم فوتبال رم مقابل مونتزا حضور دارند.

شاگردان ژوزه مورینیو با سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست در این فصل 11 امتیازی و تیم یازدهم جدول سری آ ایتالیا هستند و یک امتیاز کمتر نسبت به مونتزا، حریف امروزشان دارند.

1943134

دیدگاه‌ها