کد خبر : 1974308 | 30 مهر 1402 ساعت 13:37 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

تفریح جدید ستاره سیتی: مسابقات خشن UFC!

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، روز گذشته به تماشای دیداری در مسابقات مبارزه آزاد 294 نشست و حضور در این مسابقات توجه طرفدارانش را جلب کرد.

تفریح جدید ستاره سیتی: مسابقات خشن UFC!

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه در اولین دیدار از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر برنلی به میدان رفت اما در دقیقه 22 مصدوم شد و از آن زمان تا به حال نتوانسته تیمش را همراهی کند. 

مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ بود و همین باعث شد که روند درمانش طولانی شد و او در حال حاضر مشغول درمان مصدومیتش است تا بتواند هرچه سریع‌تر به میادین برگردد و سیتی را در ادامه فصل همراهی کند. 

در حالی که منچسترسیتی روز گذشته موفق شد برایتون را از سر راه بردارد، کاپیتان مصدوم این تیم 3500 مایل با آنها فاصله داشت و در ابوظبی به تماشای ورزشی کاملا متفاوت با رشته تخصصی خودش نشسته بود. 

1943138

تصویر او در کنار خلدون المبارک، مدیر باشگاه منچسترسیتی، در ردیف اول تماشاگران مسابقات مبارزه آزاد منتشر شده که توجه بسیاری از طرفداران او و همچنین فوتبال‌دوستان را در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است. 

همچنین صفحات رسمی UFC هم صحبتی با این بازیکن 32 ساله داشتند که در آن از این که در کنار قفسه‌های توری مخصوص این مسابقات به تماشای این دیدارها نشسته بسیار هیجان‌زده و خوشحال به نظر می‌رسد. 

1943139

او در این ویدیو خطاب به دنبال کنندگان این صفحه گفت: «سلام دوستان، کوین اینجاست. من در مسابقات مبارزه آزاد ابوظبی هستم. بی‌صبرانه منتظر تماشای این مسابقات هستم. لذت ببرید.»

دیدگاه‌ها