کد خبر : 1974332 | 30 مهر 1402 ساعت 15:18 | 50.4K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار به میلان

انقلاب انریکه: پاریس هیجان انگیز شد

ترکیب پی اس جی در بازی دیشب برابر استراسبورگ متفاوت از قبل بود و تدابیر انریکه کاملا جواب داد.

انقلاب انریکه: پاریس هیجان انگیز شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها چهار روز قبل از اولین دوئل بزرگ لوئیس انریکه در راس پروژه جدیدش در پاری سن ژرمن، سرمربی اسپانیایی ترکیب یازده نفره تیمش را کاملاً متحول کرد؛ ترکیبی که به طور اساسی نسبت به آنچه که قبل از فیفا دی دیده بودیم، متفاوت بود.

پاری سن ژرمن استراسبورگ را قاطعانه در پارک دو پرنس شکست داد (3-0) و این کار را با قهرمانانی غیرمنتظره انجام داد.

1942822

لوئیس انریکه تصمیم گرفت لی کانگ این، فابیان روئیس و کارلوس سولر را در خط هافبک به میدان بیاورد و به تیم یک چرخش 180 درجه ای داد. تغییراتی که جواب داد و همراه با کیلیان امباپه در حمله، آزمون خود پیش از بازی بزرگ چهارشنبه در لیگ قهرمانان برابر میلان را با موفقیت پشت سر گذاشت.

1942823

در این بین زوج اسپانیایی خط میانی، فابیان روئیز و کارلوس سولر، بیش از همه مورد توجه قرار گرفتند، که گفته می‌شود می‌تواند یکی از زوج‌های محبوب انریکه برای خط میانی در ادامه فصل باشد. هر دو سرعت بازی تیم را به خوبی تنظیم می کردند و از ابتدا تا انتها خط میانی را فرماندهی کردند تا در نهایت مورد تشویق هواداران قرار بگیرند.

این پیروزی به خصوص پس از شکست پرگل از نیوکسل و روند نه چندان خوب در لیگ حیاتی بود و تیتر رسانه‌ها نیز همگی مثبت و خوب بودند.

در خط حمله، ورود بارکولا به جای دمبله تنها تغییر بزرگی بود که لوئیز انریکه معرفی کرد، اگرچه می توان آن را بیشتر به عنوان یک فرصت استراحت به دمبله در نظر گرفت.

پی اس جی به برد برابر میلان نیاز مبرم دارد و حالا با روحیه نیز به این بازی رسیده است.

دیدگاه‌ها