کد خبر : 1974347 | 30 مهر 1402 ساعت 16:42 | 53.7K بازدید | 101 دیدگاه

این بی‌سابقه است

بزرگترین بی‌عدالتی تاریخ در حق رئال!

بازیکنان رئال متفق‌القول معتقدند که اتفاقات داوری بازی با سویا را قبلا هرگز تجربه نکرده بودند.

بزرگترین بی‌عدالتی تاریخ در حق رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان رئال پس از بازگشت از سویل و در فرودگاه مادرید یک جمله را مدام تکرار می کردند: «ما قبلا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده‌ایم.» 

آنها کاملاً در مورد اتفاقات بازی با سویا واضح صحبت کردند. بازیکن یا مربی مهم نبود؛ در رئال همه از ناعدالتی در بازی برابر سویا حرف می زدند.

1943103

رئال مادرید با ضربه سر عالی کارواخال یک امتیاز را در پیسخوان نجات داد. گلی که تاثیر منفی گل به خودی آلابا در اواخر بازی را کاهش داد. دقایق زیادی قبل، به طور خاص در شروع بازی، بازی‌ شکل متفاوتی داشت و رئال بود که به سرعت دو گل زد و هر دو مردود شدند. انگشت اتهام بازیکنان خیلی زود به سمت دی‌بورگوس، داور باسکی، نشانه رفت.

1943198

تحلیل های داوری انجام شده در مورد یکی از صحنه های مشکوک و جنجالی حکایت از خطای پنالتی واضح خسوس ناواس روی وینیسیوس داشت ولی داور سوت نزد. 

بازیکنان رئال درک نمی کردند که چگونه VAR در مورد چیزی که ظاهراً دی بورگوس متوجهش نشده بود، هشدار نداد. 

آنها در مورد هل دادن و زمین خوردن کاملاً نادیده گرفته شده وینی صحبت می کردند، اما اتفاقاً دقایقی بعد در یک موقعیت بسیار مشابه بین همان دو بازیکن در مرکز زمین و در جهت مخالف، خطای وینی اعلام شد.

1943111

رئال مادرید حالا به طور فزاینده ای متقاعد شده است که باید خیلی بیشتر از سایر تیم ها تلاش کند تا بتواند در بازی ها پیروز شود. آنها آنچه که در سانچس پیسخوان اتفاق افتاد را به عنوان مثال در نظر می گیرند.

موضوع داوری هر روز بیشتر و بیشتر باعث نگرانی رئال مادرید است. بحث دیگر از درستی یا غلط بودن تصمیمات داوران گذشته و انگار کمپینی علیه باشگاه مادریدی راه افتاده است.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها