کد خبر : 1974370 | 30 مهر 1402 ساعت 18:41 | 48.4K بازدید | 17 دیدگاه

ایتالیا 12 سال منتظر این گل بود! (عکس)‏

دی‌سیلوستری، مدافع بولونیا، در دیدار امروز تیمش مقابل فروزینونه از بیرون محوطه جریمه با ضربه ‏سر دروازه حریف را باز کرد. سری آ در بیش از یک دهه گذشته شاهد چنین گلی نبود.

ایتالیا 12 سال منتظر این گل بود! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز بولونیا و فروزینونه با یک گل استثنایی همراه بود. گلی که سری آ و ‏فوتبال ایتالیا دوازده سال بود که انتظارش را می‌کشید. 

درحالی‌که بولونیا در خانه‌اش با گلی که لوئیس فرگوسن به ثمر رسانده بود از فروزینونه پیش افتاده بود ‏در دقیقه 22 لورنزو دی‌سیلوستره، مدافع این تیم، یک گل خاص به ثمر رساند، گلی با ضربه سر از ‏بیرون محوطه جریمه.

این گل روی اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید. اشتباه استفانو توراتی در دفع توپ باعث شد ‏دی‌سیلوستری خودش را در موقعیت مناسب ببیند و او درحالی‌که بیرون از محوطه جریمه فروزینونه ‏بود ضربه سری به سمت دروازه روانه کرد که به تور نشست. ‏

1943255

سری آ دوازده سال برای دیدن چنین گلی منتظر مانده بود. آخرین باری که در لیگ ایتالیا گلی با ضربه ‏سر از بیرون محوطه جریمه زده شده بود به سال 2011 برمی‌گشت. در ماه مه آن سال جنارو گتوزو که ‏پیراهن میلان را به تن داشت در دیدار مقابل کالیاری چنین گلی به ثمر رساند. ‏

دیدگاه‌ها