کد خبر : 1974384 | 30 مهر 1402 ساعت 19:36 | 27K بازدید | 25 دیدگاه

راموس هنوز هم محبوب رئالی‌هاست!

سرخیو راموس، مدافع سویا، با هم‌تیمی‌های سابقش در رئال مادرید ارتباط خوبی دارد و چهره محبوبی بین آنهاست.

راموس هنوز هم محبوب رئالی‌هاست!

به گزارش “ورزش سه”، بسیاری راموس را یکی از بهترین و کاریزماتیک‌ترین کاپیتان‌های تاریخ رئال می‌دانند. این بازیکن در مدت ۱۶ سال و در ۶۵۷ بازی برای رئال ۱۰۰ گل به ثمر رساند و سه بار هم به عنوان کاپیتان مهمترین جام تاریخ باشگاه رئال یعنی چمپیونزلیگ را بالای سر برد تا یکی از موفق‌ترین کاپیتان‌های تاریخ این باشگاه باشد.

او همچنین کاپیتانی بود که همیشه به بازیکنان جوان‌تر یا تازه‌وارد روحیه می‌داد و برای جا افتادن آنها در تیم تلاش می‌کرد. همه این موارد، نقص‌های او مثل بازی خشن و زودجوش بودن را که در بسیاری از مواقع باعث کارت‌های متعدد و ده نفره کردن تیم می‌شد، از چشم هواداران رئال می‌پوشانید.

1943279

دیشب این بازیکن برای اولین بار در ورزشگاه سانچس پیس‌خوان با تیم سویا مقابل رئال مادرید قرار گرفت و در یک صحنه با تونی رودیگر مدافع رئال مادرید هم درگیر شد و با توجه به اینکه این بازیکن رئال را تلخ و دشوار ترک کرد، این شائبه به وجود آمد که شاید روابط او مثل گذشته با باشگاه و هم‌تیمی‌های سابقش خوب نیست.

اما به نقل از رلوو، همه بازیکنان تیم که سابقه بازی کنار راموس را داشتند از بازگشت او به لالیگا و احتمال رویارویی مجدد با او خوشحال شدند و حتی لوکا مودریچ، دنی کارواخال و لوکاس واسکز روز ۱۷ سپتامبر، زمانی که راموس بازی اولش را در حضور مجددش در سویا مقابل لاس پالماس انجام می‌داد، این بازی را به اتفاق در کمپ تمرینی مادرید تماشا کردند. هر سه این بازیکنان در تیم تاریخی رئال که به سه قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ رسید حضور داشتند.

دیدگاه‌ها