کد خبر : 1974427 | 30 مهر 1402 ساعت 22:58 | 18.6K بازدید | 27 دیدگاه

لیگ برتر پیگیر توهین هواداران سیتی به اسطوره یونایتد

باشگاه منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس به دنبال هوادارانی هستند که به اسطوره فقید منچستریونایتد توهین کردند.

لیگ برتر پیگیر توهین هواداران سیتی به اسطوره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شعارهای توهین‌آمیزی که خطاب به سر بابی چارلتون فقید سر داده شده را محکوم کرده است.

اسطوره انگلیس و منچستریونایتد روز شنبه در سن 86 سالگی درگذشت و تمامی باشگاه‌های انگلیسی در هفته اخیر مسابقات به او ادای احترام کردند.

با این حال، گروهی از هواداران سیتی در جریان پیروزی 2-1 این تیم مقابل برایتون در ورزشگاه اتحاد، شعارهای توهین‌آمیزی علیه چارلتون سر دادند.

لیگ برتر انگلیس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این بی‌احترامی را دنبال خواهد کرد. در بیانیه لیگ برتر آمده است: "لیگ برتر از دریافت گزارش‌ها مبنی بر سر دادن شعارهایی مربوط به سر بابی چارلتون در بازی دیروز وحشت‌زده شده است. از اقدامات منچسترسیتی برای یافتن اطلاعات درباره این موضوع استقبال می‌کنیم و از هر اقدام بعدی نیز حمایت خواهیم کرد."

1943385

منچسترسیتی هم با صدور بیانیه‌ای رسمی ناامیدی خود را اعلام کرده و قول داده که هواداران مسئول این شعارها را محروم کند.

در این بیانیه آمده است: "باشگاه این شعارها را با شدیدترین واکنش محکوم می‌کند و از خانواده و دوستان سر بابی و از همه کسانی که در منچستریونایتد هستند، عذرخواهی می‌کند. تیم امنیتی ما در حال مشاهده و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته از سکوهای ورزشگاه هستند. همچنان برای دریافت هرگونه اطلاعاتی که می‌تواند به ما در شناسایی افراد درگیر کمک کند، درخواست می‌کنیم تا بتوانیم اقدامات لازم را برای صدور محرومیت انجام دهیم."

باشگاه سابق چارلتون، یونایتد، آخر هفته آینده در اولین دربی منچستر فصل 24-2023 لیگ برتر، میزبان سیتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها