کد خبر : 1974437 | 30 مهر 1402 ساعت 23:30 | 19.2K بازدید | 6 دیدگاه

حرف‌های سانتو پیش از بازی با نیروی هوایی؛

فقط یک بازیکن فیکس الاتحاد است که بنزما نیست!

نونو سانتو، سرمربی پرتغالی تیم الاتحاد می‌گوید تصمیمات او فقط برای منافع تیم است‌ و ژوتا در این بازی لیگ قهرمانان فیکس خواهد بود.

فقط یک بازیکن فیکس الاتحاد است که بنزما نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سانتو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش مقابل نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من شما را می‌شناسم و شما مرا می‌شناسید. تصمیمات من همیشه به نفع تیم و گروه است. ماموریت من توسعه بازیکنان و ارتقای کل تیم است، ما برای باشگاه الاتحاد کار می‌کنیم و می‌خواهیم این باشگاه در بهترین حالت خود باشد.

بولت سپاهانسرمربی الاتحاد در ادامه سخنان خود در این خصوص گفت: از روز اول فقط به خاطر بازیکنان کار می‌کنیم، تمام تصمیماتم را به دقت بررسی می‌کنم تا الاتحاد تیمی قوی‌تر شود و این مهم است. من انتظار حمایت هواداران را دارم. زیرا آنچه در فصل گذشته پس از 14 سال دوری به دست آوردیم باعث می‌شود هواداران بدانند که ما فقط می‌خواهیم کار کنیم و بهترین‌ها را برای باشگاه فراهم کنیم.

بولت سپاهانسانتو ادامه داد: ما بعد از پایان فصل گذشته همدیگر را ملاقات کردیم تا هدف‌گذاری کنیم و هر قهرمانی برای ما یک هدف است، فلسفه ما مسابقه به مسابقه و قهرمانی به قهرمانی است و قبل از هر مسابقه خوب تمرین می‌کنیم و همه بازیکنان را آماده می‌کنیم. مهمترین بازی همیشه مسابقه بعدی است.

بولت سپاهانسانتو در مورد رویارویی با نیروی هوایی عراق گفت: ما در تورنمنتی بازی خواهیم کرد که از حضور در آن خوشحالیم، تیم نیروی هوایی عراق را آنالیز کرده‌ایم، تیم خوبی است و یک جلسه تمرینی برای آماده‌سازی پیش‌رو داریم. بازی مهمی در زمین ماست و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

بولت سپاهانسرمربی الاتحاد در پاسخ به ایجاد موقعیت‌های زیاد و نگرفتن نتیجه مطلوب از آنها گفت: زمانی که ما مسابقات را تماشا می‌کنیم، همه جوانب و مشکلاتی را که باید حل شوند، تجزیه و تحلیل می‌کنیم. بله، درست است که ما خیلی چیزها را تلف می‌کنیم. باید روی آن کار کنیم.

بولت سپاهانسرمربی الاتحاد به مدافعان کناری اشاره کرد و گفت: مدافعان کناری ما از نظر بدنی بسیار کار می‌کنند و برای ترکیبی که به آن تکیه می‌کنیم بسیار مهم هستند.

بولت سپاهانسانتو در مورد تصمیماتی که می‌گیرد گفت: هر تصمیمی که می‌گیرم فقط به نفع تیم است و ربطی به چیز دیگری ندارد.

بولت سپاهانسانتو در پایان صحبت‌های خود گفت:  ژوتا تنها بازیکنی است که به شما می‌گویم در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها