کد خبر : 1974442 | 30 مهر 1402 ساعت 23:39 | 33.8K بازدید | 13 دیدگاه

حمله مجری معروف به پوچتینو: خجالت بکش!

ریچارد کیز، مجری و خبرنگار شبکه بین اسپورت، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی‌ چلسی را به دلیل خندیدن و شوخی با مربی آرسنال سرزنش کرد.

حمله مجری معروف به پوچتینو: خجالت بکش!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در بازی چلسی مقابل آرسنال، در حالی که آبی‌ها دو بر صفر جلو بودند، کامبک خوردند و بازی با نتیجه ۲-۲ تساوی به پایان رسید. در انتهای بازی مائوریسیو پوچتینو به سمت مربی دروازه‌بانان آرسنال رفت و پس از خوش‌ و بش با او، شروع به شوخی و خندیدن کرد. حالا کیز به این دلیل به شدت به سرمربی آرژانتینی چلسی حمله کرده است.

1943415

کیز، مجری سابق شبکه اسکای، با عصبانیت گفت: «آیا من تنها کسی هستم که با این مشکل دارم؟ شما مربی یک تیم رده‌بالا هستید و تیم‌تان تا قبل از چند اشتباه بچگانه به شکل خوبی حریف را شکست داده است. حالا که شما برد را به شکل دردناکی از دست‌ داده‌اید، با شوخی و خنده با مربی حریف زمین را ترک می‌کنید؟ شرم کنید.

1943416

چرا نمی‌توانید پس از بلند شدن از روی صندلی خود با عصبانیت و ناراحتی به سمت تونل و رختکن بروید؟ باید از اینکه تیمت به آن شکل برد را از دست داده عصبانی باشی و این ناراحتی و ناامیدی را به بازیکنانت هم نشان دهی. باید از این حرکت خودت ناراحت باشی و خجالت بکشی.

فکر نمی‌کنم شخصیت برنده‌ای در آن آدم وجود داشته باشد. آیا اشتباه می‌کنم؟ حسن نیت و خیرخواهی خودت را به هواداران چلسی نشان بده، با رقیب شوخی و خنده نکن.

دیدگاه‌ها