کد خبر : 1974450 | 01 آبان 1402 ساعت 04:14 | 12.2K بازدید | 8 دیدگاه

نظر عجیب اسطوره آرسنال:

دعوای بازیکنان چلسی به تیم کمک می‌کند!

یان رایت توضیح داده است که چرا بحث و جدل دیشب بین کول پالمر و رحیم استرلینگ برای چلسی و پوچتینو مفید است.

دعوای بازیکنان چلسی به تیم کمک می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در بازی چلسی مقابل آرسنال در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، پس از به دست آمدن پنالتی برای آبی‌ها، رحیم استرلینگ و کول پالمر، دو بازیکن خط حمله این تیم، بر سر زدن پنالتی بحث کردند و هر بازیکن قصد داشت خودش توپ را صاحب شود.

در نهایت این اختلاف با دخالت انزو فرناندز، به پایان رسید و استرلینگ راضی شد که توپ را به پالمر بدهد. پالمر پشت توپ قرار گرفت و موفق شد که گل اول را برای چلسی به ثمر برساند.

در حالی که برخی معتقدند این یک اتفاق منفی و شوک برای آبی‌هاست، یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال، با اظهار نظری توجه‌ها را به خود جلب کرد و مدعی شد که این اتفاق در واقع مثبت است. او همچنین رحیم استرلینگ را به خاطر دفع هر گونه احساس خشم و پیوستن به پالمر برای شادی گل تحسین کرد.

1943435

«من از پالمر خوشم می‌آید، این را دوست دارم که آمد و گفت بگذار من این کار را انجام دهم. موضوع این است که رحیم در ابتدا کمی ناامید به نظر می‌رسید، اما بعد فرناندز آمد و چیزی گفت و تمام شد. آنها یک گل به ثمر رساندند و همه با هم جشن گرفتند. این چیز بدی نیست.

1943436

رقابت مثبت برای بازیکنان همیشه به تیم کمک می‌کند. هیچکدام از بازیکنان ناامید نمی‌شوند. استرلینگ را می‌شناسم و می‌دانم بازیکنی است که از این به بعد تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا پنالتی‌ها را صاحب شود. پالمر هم همین‌طور. جوان باانگیزه و با اعتمادبنفسی است. رقابت این دو و در کل رقابت‌های این شکلی کاملا برای تیم مفید است.»

1943437

دیدگاه‌ها