کد خبر : 1974462 | 01 آبان 1402 ساعت 01:36 | 88.7K بازدید | 30 دیدگاه

مارک گویو: اولین بازی، اولین لمس، اولین گل

تنها 23 ثانیه، همه باید از تو حرف بزنند!

اولین بازی یک بازیکن در سطح‌های بالای فوتبال همیشه خاص و فراموش‌نشدنی است. اما چیزی که مارک گویو تجربه کرد، در دسته دیگری قرار می‌گیرد: در اولین توپی که لمس کرد، گل زد. او فقط ۲۳ ثانیه بود که به بازی آمده بود.

تنها 23 ثانیه، همه باید از تو حرف بزنند!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی همچنان به جوانان اعتماد دارد. امشب در ورزشگاه المپیک در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو، او دوباره اعتماد خود را نشان داد. این سرمربی جوان به مارک گویو، فرصت انجام اولین بازی‌اش را داد.

البته این اولین مسابقه‌ای نبود که به تیم اصلی دعوت می‌شد، او قبلاً گویو را برای بازی مقابل گرانادا دعوت کرده بود، اما در مقابل اتلتیک بیلبائو اولین بازی خود را انجام داد. او فرمین لوپز را بیرون کشید و گویو را به زمین فرستاد تا این مهاجم تنومند با قد 1۸۷ سانتی‌متر اولین بازی تاریخی خود را به دست بیاورد.

این بازیکن ۱۷ ساله به محض ورود به زمین، در حالی که تنها ۲۳ ثانیه از حضورش در زمین گذشته بود، با پاس ژوائو فلیکس صاحب توپ شد و خود را در مقابل اونای سیمون دید، با پای چپ توپ را کنترل کرد و با راست دروازه تیم حریف را باز کرد تا یک گل مهم و سه امتیازی برای بارسلونا به ثمر رسانده باشد.

1943470
1943467

این برد در آستانه ال‌کلاسیکو به شدت برای بارسلونا مهم بود زیرا سویا توانست رئال را متوقف کند و حالا بارسلونا به یک امتیازی رقیب دیرینه خود رسیده است.

دیدگاه‌ها