کد خبر : 1974463 | 01 آبان 1402 ساعت 01:36 | 6.6K بازدید | 7 دیدگاه

این کارت قرمز ساده‌لوحانه بود

پیولی: این شکست را با بردهای پیاپی ریکاوری می‌کنیم!

استفانو پیولی می‌گوید بازیکن تیمش با یک خطای ساده‌لوحانه مقابل یوونتوس کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد.

پیولی: این شکست را با بردهای پیاپی ریکاوری می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی پس از شکست شاگردانش مقابل یوونتوس توضیح می‌دهد که تیمش با حریف عملکردی پایاپای داشت.

روسونری غایبان زیادی برای این مسابقه بزرگ داشت، از جمله مایک مانیان، تئو هرناندز و روبن لوفتوس چیک. میلان به دلیل اخراج دقیقه 40 مالک تیاو 10 نفره به این بازی ادامه داد.

1943471

پیولی به DAZN گفت: "به هر حال معمولا بعد از بازی‌ها صحبت نمی‌کنم، زیرا تنش زیادی وجود دارد و امروز ناامیدی هم وجود دارد. نتیجه‌ای که می‌خواستیم نیست، اما با 11 بازیکن خوب بازی کردیم، همین‌طور با 10 بازیکن خوب بازی کردیم و در هیچ لحظه‌ای از یوونتوس کم‌تر نبودیم، بنابراین احساس می‌کنم می‌توانستیم نتیجه بگیریم."

اخراج تیاو؟

کارت قرمز او یک خطای ساده لوحانه بود، چه از لحاظ فردی و چه تیمی. تیاو باید به جای تعقیب مویزه کین، متوقف می‌شد. مدافع کناری او هم در موقعیت اشتباهی قرار داشت.  در همان زمان، تیاو بدشانس بود که لیز خورد، اما باید بهتر عمل می‌کرد.

عملکرد تیم؟

نیمه دوم خیلی خوب شروع شد، اما بعد از آن ما در خط میانی کمی شدت لازم را نداشتیم. همچنین این درست است که ما به سختی به یوونتوس فرصت دادیم، بنابراین با کمی شدت بیشتر می‌توانستیم یک نتیجه بسیار مهم را حتی با 10 نفر کسب کنیم.

شکست‌ها؟

این شکست هیچ چیز اعتماد به نفس ما را از بین نمی‌برد. در ارزیابی عملکردمان سطحی نیستیم، سعی می‌کنیم بهتر از این باشیم. اگر بتوانیم از این وضعیت به روشی که بعد از دربی با بردهای پیاپی انجام دادیم، ریکاوری کنیم، بد نیست! جدا از شوخی‌ها، تیم می‌داند که در مسیر درستی قرار دارد. باید در مقابل دروازه خیلی بهتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها