کد خبر : 1974471 | 01 آبان 1402 ساعت 06:52 | 36.8K بازدید | 12 دیدگاه

دورتموند یک بلینگام جدید دارد!

پس از یک شروع دشوار برای بروسیا دورتموند، فلیکس نمچا در پیروزی مقابل وردربرمن بسیار درخشان ظاهر شد. این بهترین عملکرد او در پیراهن بروسیا دورتموند بود که امیدهای زیادی را در مورد او ایجاد می‌کند.

دورتموند یک بلینگام جدید دارد!

به گزارش "ورزش سه"،  نمچا فصل را با ذهنیت چندان خوبی شروع نکرد. او به جای جود بلینگام وارد تیم شد و انتظارات از او بالا بود. همچنین به دلیل برخی از اظهارات ضد حقوق بشری‌اش در فضای مجازی توسط برخی از هواداران دورتموند مورد نقد جدی قرار گرفت و بسیاری در مورد او تردید کردند.

اما این هافبک جوان در بازی مقابل وردربرمن نشان داد که چرا بازی‌اش مورد توجه قرار گرفته است و ارزش 30 میلیون یورویی که درتابستان برای او پرداخت شد را دارد.  ادین ترزیچ، سرمربی تیم، که او را در خط میانی و در کنار کاپیتان امره جان در ترکیب اصلی قرار داد، در مورد عملکردش گفت: "فلیکس بازی فوق العاده‌ای انجام داد. او دو فرصت دیگر هم داشت. اگر او یکی از آن‌ها را گل می‌کرد، احتمالاً در مورد یک بازی فوق‌العاده صحبت می‌کردیم. قرار است حسابی با او خوش بگذرد."

1943490

او پاس گلی را برای برانت، روی یک فضاسازی عالی و با دویدن یک مسافت طولانی مهیا کرد و بعد یک پاس گل بی‌نظیر را به شکافی که خودش در قلب خط دفاع ایجاد کرده بود ارسال کرد تا برنت کار سختی برای زدن گل پیروزی بخش نداشته باشد.

او در همه بازی‌هایی که به میدان رفته است، چه به عنوان بازیکن فیکس و چه به عنوان یک تعویضی، بسیار درخشان و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. برانت هم‌تیمی این بازیکن هم از بازی کنار او و درخشش قابل توجهش بسیار راضی است: "او امروز حرکات هیجان‌انگیزی داشت. او گاهی زیادی در دریبل کردن مکث می‌کند اما این فقط به خاطر استعدادش است. نمچا ما را بهتر و بهتر می‌کند."

1943491

این بازیکن در مدت حضورش با دورتموند از نظر بدنی هم پیشرفت کرده است و کاملا تحت مراقبت قرار دارد، چرا که زمانی که از ولفسبورگ به دورتموند آمد با مصدومیتی کهنه دست و پنجه نرم می‌کرد. به همین دلیل در اردوهای آماده‌سازی در آمریکا، به صورت انفرادی تمرین کرد. مصدومیتی که البته از آن عبور کرده است و کاملا قبراق به نظر می‌رسد و بعید نیست که به زودی مورد توجه یولیان ناگلزمان برای تیم ملی آلمان هم قرار بگیرد. نمچا خودش در مورد وضعیت با تیم می‌گوید: "من فکر می‌کنم همه چیز با هر بازی بهتر می‌شود. از زمانی که بیشتر بازی می‌کنم، ریتم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌ام. من در مسیر درست هستم."

دیدگاه‌ها