کد خبر : 1974474 | 01 آبان 1402 ساعت 07:31 | 33.1K بازدید | 20 دیدگاه

بیک‌زاده در مسیر جدایی نابهنگام از استقلال

اگرچه سیاست بسته بودن استقلال و توضیح قطره چکانی اخبار پیرامون این باشگاه همچنان ادامه دارد، اما یکی از مربیان نسبتا سرشناس این تیم مدتی است در تمرینات حاضر نمی‌شود.

بیک‌زاده در مسیر جدایی نابهنگام از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بیک‌زاده با این نیت که عضو جدیدی از کادر فنی استقلال باشد در میانه‌های راه به دایره مربیان استقلال اضافه شد و چند هفته‌ای نیز در کنار آبی‌ها بود، اما ناگهان دیگر اثری از او در تمرینات استقلال دیده نشد.

گرچه جواد نکونام با محدود کردن انتشار اخبار از دل تمرینات استقلال کوشیده خبرهای تیمش مخفی بماند، اما از یک هفته پیش درباره اینکه چرا بیک‌زاده به تمرینات استقلال نمی‌رود خبرهایی به گوش می‌رسد.

دلیل غیبت بیک‌زاده شاید هیچ‌گاه از زبان خودش بیان نشود یا دیگر اعضای کادر فنی هم درباره آن توضیحی ندهند، اما بر اساس خبرهایی که به گوش می‌رسد او به خاطر اینکه چندان از سوی جواد نکونام به کار گرفته نمی‌شده و به نوعی در بازی نبوده، ترجیح داده از کادر فنی جدا شود.

به هر حال شاید رفتن بیک‌زاده اثر چشمگیری روی عملکرد استقلال نگذارد، اما لازم است که نکونام به عنوان تصمیم گیرنده اول در کادر فنی استقلال با برنامه‌ریزی مطلوب‌تر تیم را به جلو ببرد.

البته بعید است که این تصمیم از سوی نکونام اتخاذ شده باشد و شاید هم خود هاشم بیک‌زاده به عنوان یک دوست قدیمی و در شرایطی که با اطلاع از وضعیت وارد گروه فنی استقلال شده بود، بهتر بود با صبر بیشتری کارش را در این کادر نسبتا شلوغ ادامه می‌داد.

دیدگاه‌ها