کد خبر : 1974481 | 01 آبان 1402 ساعت 08:32 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

لوکاتلی: این گل را برای خانواده‌ام زدم

مانوئل لوکاتلی، پس از سوت پایان بازی میلان-یوونتوس، درباره گلزنی‌اش در این دیدار و تکرار تاریخ صحبت کرد.

لوکاتلی: این گل را برای خانواده‌ام زدم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امشب میلان-یوونتوس، مانوئل لوکاتلی، هافبک بانوی پیر، دقیقا ۷ سال پس از گلزنی به یوونتوس در لباس میلان، توانست دروازه میلان را باز کند.

بازی با گل این هافبک ایتالیایی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. پس از بازی او که از اتفاق رخ‌داده به وجد آمده بود، نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند و شروع به گریه کرد.

این بازیکن در مصاحبه با شبکه دازن گفت: «آن گلم به یوونتوس حتی قبل از این بازی هم در ذهنم بود و به آن فکر می‌کردم، چه رسد به زمانی که موفق به گلزنی شدم.

1943508
1943509

این واقعاً سرنوشت بود، گلزنی در همان روز، هفت سال بعد با پیراهن متفاوت، باورنکردنی است. می‌دانستم که همان تاریخ است، با خانواده‌ام صحبت کردیم و گل را به آنها تقدیم می‌کنم.»

آدرین رابیو فاش کرد که قبل از بازی به لوکاتلی گفته بود که باید این بار با گلزنی برای یووه جبران کند. لوکاتلی گفت: «درست است، او به من گفت این بار آن گل را برای یووه بزن.

بازی در اینجا همیشه خاص است، من اینجا بزرگ شدم، سن‌سیرو و این هواداران همیشه در قلب من خواهند بود. من در زندگی انتخاب‌های دیگری کردم و از جایی که هستم خوشحالم. امشب باورنکردنی بود. نمی‌توانستم باور کنم که دوباره گلم در همان تاریخ بوده است.»

دیدگاه‌ها