کد خبر : 1974501 | 01 آبان 1402 ساعت 09:47 | 17.9K بازدید | 20 دیدگاه

حمله آنچلوتی به داور: فقط بگو چه کار می‌کنی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد داور بازی برابر سویا بسیار عصبانی و ناراضی بود.

حمله آنچلوتی به داور: فقط بگو چه کار می‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا روبروی سویا قرار گرفت و در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد.

تصمیمات داور این بازی به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت بازیکنان، کادر فنی و هواداران رئال مادرید شد و آنها معتقد بودند که گل اول این تیم به اشتباه به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شده و همچنین یک پنالتی هم به سود آنها گرفته نشده است.

این اشتباهات موجی از انتقادات را علیه این داور به راه انداخت و صحبت‌های بسیاری درباره تصمیماتی که او در زمین گرفت از سوی رسانه‌ها و کارشناسان داوری مطرح شد.

1942921

حالا مکالمات آنچلوتی با داور در زمان به ثمر رسیدن گل اول این تیم که در نهایت مردود شد منتشر شده است. این مربی ایتالیایی به سمت داور در کنار زمین رفت و با عصبانیت بر سر او فریاد کشید: «چه کار می‌کنی؟! فقط به من بگو داری چه کار می‌کنی!»

سرمربی رئال مادرید پس از پایان این بازی هم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من درک نمی‌کنم، او چرا متوقف شد. داور روی ضدحمله در سوتش دمید. چرا در سوتش دمید؟ من درک نمی‌کنم!»

او همچنین در پاسخ به سوالات دیگری درباره عملکرد این داور گفته بود که چون دوست دارد تعداد زیادی از بازی‌های رئال را (به دلیل محرومیت) از دست بدهد، در این باره صحبتی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها