کد خبر : 1974512 | 01 آبان 1402 ساعت 10:40 | 47.2K بازدید | 32 دیدگاه

کمک بزرگ به بارسا: خریدهای جذاب در راه است

لالیگا قصد دارد محدودیت‌های مالی برای باشگاه‌هایی که در دوران شیوع جهانی ویروس کرونا آسیب جدی دیده بودند را کاهش دهد.

کمک بزرگ به بارسا: خریدهای جذاب در راه است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند سال اخیر با مشکلات مالی بسیار زیاد و شرایط اقتصادی دشواری روبرو بوده که آنها را در وضعیت سختی قرار داده است.

شروع جهانی ویروس کرونا آسیب جبران‌ناپذیری به وضعیت مالی این باشگاه زد و باعث شد که تراز مالی آنها برای چند سال متوالی منفی شود و بدهی قابل توجه کار را برای مدیران بارسا بیشتر از هر زمان دیگری دشوار کند.

شاید بزرگترین ضربه این اتفاق به باشگاه بارسلونا این بود که آنها نتوانستند قرارداد جدیدی را با لیونل مسی امضا کنند و او به ناچار راهی پاری سن ژرمن و پس از آن اینترمیامی شد تا آرزوی دو طرف برای پایان یافتن دوران فوتبال او در این تیم غیرممکن شود. 

1939072

حالا موندو دپورتیوو خبر داده که مقامات لالیگا با در نظرگرفتن شرایط تمامی باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها تصمیم گرفته‌اند که محدودیت‌های مالی اعمال شده مانند سقف پرداخت دستمزدها را برای باشگاه‌هایی که در دوران شیوع ویروس کرونا با ضررهای هنگفت مواجه شده‌اند کاهش دهند.

این اتفاق خبر بسیار خوبی برای بارسلونا خواهد بود که از این موضوع آسیب جدیدی دیده بود و مدیران این باشگاه اجازه خواهد داد که فضای بسیار بیشتری در پرداخت دستمزدها داشته باشند.

آنها دیگر نیازی به فعال کردن اهرم‌های مالی متعدد نخواهند داشت و به این ترتیب می‌توانیم انتظار جذب بازیکنان بزرگی را در پنجره‌های نقل و انتقالاتی روبرو از سوی بارسا داشته باشیم.

دیدگاه‌ها